Jeg kommer - med Canonene mine. Selv om det ikke blir like spektakulært som før er det mye lekkert å ta i nærmere øyensyn. Flott å se hvordan frivillige stiller opp for luftsporten. Bare det i seg selv er verdt en tur!
Flottt at det fremdeles arrangeres stevner for flyentusiaster !
De som savner boom og bang bør vel i disse dager
bestille en reise til det østlige middelhav .![]()
Så vidt jeg vet er dette det største flyshowet i Norge i 2013.
Det er alltid helt frivillig å besøke et flystevne. Hundrevis av frivillige jobber døgnet rundt helt gratis for å gi folk flest en opplevelse utenom det vanlige.
Dersom dere ikke blir fornøyd er det selvfølgelig bare å sette av alt du har av fritid de neste 2-3 årene, satse alt du har av sparepenger + litt til og satse på at du kan arrangere et bedre flystevne selv.
Sett heller pris på at folk gidder år etter år og arrangere flystevner her i landet.
Det er hundrevis av mennesker som gjerne ofrer alt de har av fritid på å gjøre klar til flydager, enten det er å pusse og gnikke på flyene, restaurere de, fly de, selge pølser, være vakt, klippe gress, rydde, dirigere, dytte fly, selge program +++
Hvis du er misfornøyd er det i mange tilfeller best å holde kjeft...spesielt når det er gratis![]()
Beklgaer altså men da man har hatt sin andell med mange små og store stevner i Norge samt etterhvert noen veldig store i utlandet. Så er ikke Piper Cub, Saab Safir og Wampire nok til å trekke meg. Det må noe mere helst optell flere jetjagere og gjerne et formasjonsteam eller 2.
Var veldig bra på Bodø ifjor, Sola var nok og bra (men var der ikke selv) og også Oslo 1 september var flott.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.