Flybuss Kjevik-Arendal

bardf

ScanFlyer Blue
Skal prøve å komme meg fra Kjevik til Arendal torsdag 13.juni.
Er det virkelig slik at den første flybussen går kl 08:20, altså 5 min _før_ det første flyet lander på KRS på torsdag morgen? De påstod de på 177 og på nett. Hjelpes!

Det går flybuss mellom kjevik og arendal hver time, når den beg på morran er jeg litt usikker på, men det går en shuttlebuss som får deg fra kjevik og over på timesekspressen ved dyreparken/IKEA ihvertfall.

Jeg prøver meg på denne tråden. Skal fra KRS til Grimstad på mandag 27.04, men flybussen.no påstår det ikke går noen flybuss før kl. 20:35 på kvelden, noe jeg ikke får til å stemme. Vet noen når flybussen den veien går om dagene?

Kjevik er dessverre en flyplass hvor busstransport er fullstendig uforutsigbar og nær ubrukelig i mange tilfeller.. :-(

vet ikke når du lander, men går en buss med bytte ved IKEA fra Kjevik 1915 og så går det en direktebuss kl 2035. Prøv AKT.no så får du svar.

De venter også hvis flyet er litt forsinket, opp til 20 minutter tror jeg. Veldig hyggelige sjåfører og wifi om bord funker faktisk ganske greit også.

God tur :)

Back