Fly&Vin (og øl) i Oslo, lørdag 19. februar

Re: Fly&Vin (og øl) i Oslo, lørdag 19. februar

Uventet besøk annonsert. Vel, har jo hatt en stående invitasjon en tid, men de valgte altså ikveld. Må dessverre kansellere min plass i kveld.:(

Takk for en hyggelig kveld. Mange kjente og en del nye ansikter.

Tusen takk alle sammen. Egentlig er min familestørrelse kun 2, meg og M.. Men nå har vi plutselig fått en utvidet familie :D

Ja, takk for en hyggelig kveld folkens! Kippfisk terningkast 3, laks terningkast 5, kake terningskast 6. Miljø og samtaletema terningkast 6. Ellers godt å registerere at noen har god form og kan holde ut lenge.

Takk for en god og hyggelig kveld alle sammen! Gode ønsker for hver og en.
vi ses nok neste fly og vin

Takk for en hyggelig middag. Koselig å treffe nye og gamle kjente.

Det var veldig hyggelig i går.

Håper jeg ser alle sammen igjen ved neste anledning!

Henger meg på de andre, dette var en meget hyggelig aften. Men hvor ble det av brann og redning ? :o

Brann og redning kjøpte inn nok øl til å drikke en middels elg under bordet, også var han plutselig borte. Håper han dukker opp snart :)

Ja, takk for hyggelig aften. Blir gjerne med også neste gang!

Brann og redning kjøpte inn nok øl til å drikke en middels elg under bordet, også var han plutselig borte. Håper han dukker opp snart :)

Ja, disse brannfolka må alltid forsikre seg om at man får slukket det som må slukkes, vet du. Denne gangen var det tørsten han sørget for at ikke tok overhånd. Håper han gjør en like god jobb på OSL.

Back