Fly og øl 14. mai i Oslo

Re: Fly og øl 14. mai i Oslo

Da bestemmer vi oss for BP. Hvor mange blir vi? Bord bør så absolutt bestilles på forhånd.

Kos dere, synd jeg ikke kan komme, men håper det blir mer "sommerøl"...^_^

Hilsen

Reidar

Da bestemmer vi oss for BP. Hvor mange blir vi? Bord bør så absolutt bestilles på forhånd.

Er vel +-8 påmeldte så jeg tenkte ringe dem idag å reservere et bord. Blir man noen flere eller færre, så bør ikke det by på de store problemene da det er lett legge til en ekstra stol eller to.

Passende å be om bord fra klokken 18?

Er vel +-8 påmeldte så jeg tenkte ringe dem idag å reservere et bord. Blir man noen flere eller færre, så bør ikke det by på de store problemene da det er lett legge til en ekstra stol eller to.Passende å be om bord fra klokken 18?

Flott, Espen! Kl. 18 sharp!

Heisann, jeg løper den berømte stafetten på lørdag, og min pulje startet 17:10.

Jeg kommer så raskt jeg kan, men regner med at dere ligger litt foran meg i lysløypen...:-)

Heisann, jeg løper den berømte stafetten på lørdag, og min pulje startet 17:10.

Jeg kommer så raskt jeg kan, men regner med at dere ligger litt foran meg i lysløypen...:-)

Ikke noe problem, kom når du kommer. Har selv en etappe, men i en tidligere pulje. Sender deg mitt nummer i tillfelle du ikke finner oss

Hvad med de øvrige "standby-pax" imorgen? Nogen afklaring for jer?

Ankommer som tidligere nævnt til OSL 11.30 og skal i dagens anledning transporteres af "SAS Norge" i 737-700 noget vi jo i Danmark ikke er særligt vant til. For mit vedkommende bliver det debut på SK 737 :) Har sæde på 3A. Hjem bliver det 738.

Hvis nogen har lyst til at mødes tidligere, så sig til. Send evt. PM for mobilnummer.

Og så "Dagens tilbud":

Da jeg ikke har brug for at udnytte min taxfree kvote tænkte jeg at der måske var en af deltagerne imorgen der kunne være interesseret i at få lidt billig sprit eller røg med. Send PM - først til mølle - og senest lørdag kl. 8 ;)

Vi ses imorgen :)

Takk for i kveld! Hyggelig aften med godt øl og god pizza. Vi ble 9 stk. på det meste.

Takk for et hyggelig treff ja :)

Skal se om jeg får lagt ut bilde av den lykkelige ballongeieren senere :p

Back