Fly skadet av truck på Sola

Re: Fly skadet av truck på Sola

Der kom avisoppslaget ja. Flyet står enda på Sola. I går stod det fortsatt utenfor hangaren til STS uten at noe med skaden var gjort. Kan de fly flyet som POS med hull i skroget?

Og her er flyet, med en skade i "rauå".

EDIT: Ser det nå... Bildet er behørig fjernet for å slippe "fornedrelsen" over å ha tatt feil :lol:

Last edited:

Skaden er i siden ikke i rauå. ;) Skaden kan ikke sees på dette bildet viss noen lurte.

Kan jo hende at han skulle nærme flyet - eks. inn i lasterommet.......

BT hadde WF som handlingagent i SVG og BGO tidligere, men de byttet til Norport like før sommeren.

Pris er vel en faktor?

Last edited:

det er for utrolig at folk klare å gjøre uhell på å dulte på flyets kropp at det skades... som trucken gjorte.. såg han ikke at trucken va for nær flyet ? og va ikke det satt opp sånt orange sperre dings.. sånt at man ikke ska kjøre nær flyet ?

Du har tydeligvis INGEN innsikt i hvordan uhell skjer...

STFU!:rolleyes:

Må si meg enig med KennethGS her B767. Her har du virkelig ingen anelse om hvordan dette har skjedd så bør du holde deg for god for å komme med slike uttallelser om hvordan dette kunne skje.

Ser avisene sier at YL-BBY er en 737-500 maskin, men den er nå da vitterlig en 737-300 maskin da......:cool:

Airbus 330.

Noen som vet om airBaltic har noe innleid som flyr for seg nå i og med at denne maskinen står på SVG?

BT hadde WF som handlingagent i SVG og BGO tidligere, men de byttet til Norport like før sommeren.

Pris er vel en faktor?
Man får jo den service man betaler for.

Kan sikkert hende, men et slikt leit uhell kunne skjedd alle, uansett selskap eller erfaring, så ville ikke vært for kjepphøy.

Last edited:

for norport sin del så får en jo håpe at de har forsikring.....
tenk på kostnadene her:

-rep av fly
-ombooking og hotell til pax
-evt.innleie av fly for å erstatte det skadde flyet
-verdiforringelse av fly
-høyere forsikringspremie

Last edited by a moderator:

Kan sikkert hende, men et slikt leit uhell kunne skjedd alle, uansett selskap eller erfaring, så ville ikke vært for kjepphøy.

Kjepphøy er jeg ikke, var i alle fall ikke ment som at jeg er det. Ser nå at det jeg skrev kan tolkes på en annen måte en det jeg tenkte.
Selvølgelig er det et uhell som kan skje alle handlingagenter. De er ikke de eneste som har kjørt på et fly, og de blir garantert ikke de siste.

Syntes litt synd på den enslige stakkars damen på billettkontoret til WF som måtte booke om alle passasjerene. WF har fortsatt billettkontoret til AirBaltic.

Last edited:

det er for utrolig at folk klare å gjøre uhell på å dulte på flyets kropp at det skades... som trucken gjorte.. såg han ikke at trucken va for nær flyet ? og va ikke det satt opp sånt orange sperre dings.. sånt at man ikke ska kjøre nær flyet ?

...truck? var det ikke en bagasjetrekker?

Back