fly radars

Der må det vel være noe galt siden NAX1871 fra Roma til Oslo ligger utenfor kysten av Portugal:)

sk931 said:
Vores søsterside i Dk .www.spotters.dk har lidt om fly radars i Europa

Noen har tatt en logo fra noen. Vet ikke om spotters.dk kom først eller om det var omvendt...?

sk931 said:

Denne er fin (har vel vært oppe her tidligere). Eneste jeg ikke liker er at vedkommende som har laget flyene ikke har det steike peiling på hvordan lysene på fly funker.

sk931 said:
og
http://www.radarvirtuel.com/

Check dem ud..synes de er helt OK
Denne er dårlig. Sorte tynne fly på den bakgrunnen er dårlig nytt for oss svaksynte (les: vi som har kortere veg til 50 enn 20). Tror nok også at den er forsinket. Tviler på at USA tolererer at Canada har noe så uskyld.. unnskyld FARLIG som en sivil flyradar.

Se her den bruker data bl annet fra min radar:

AFR127G
•Callsign: AFR127G
•Reg: F-GRXD
•Hex (Mode-S): 3946E3
•Aircraft: Airbus A319-111 (A319)
•Airline: Air France
•Lat: 59.90361
•Lon: 10.88953
•Alt: 4450 Feet: (1356.36 m)
•Speed: 236 knots (437 km/h)
•Angle: 29 deg
•Radar: ENGM •From : Paris, Charles De Gaulle (CDG)
•To: Oslo, Gardermoen (OSL)

Det er helt greit - men hvor får han mine signaler fra ??? Jeg leverer til en Svenske som har www.flygradar.nu/flygradar og ingen andre.

Men deler gjerne med flere - men da må vi mate dems servere med signaler fra vår database !!

Jan Støkkebo

Se her den bruker data bl annet fra min radar:

AFR127G
•Callsign: AFR127G
•Reg: F-GRXD
•Hex (Mode-S): 3946E3
•Aircraft: Airbus A319-111 (A319)
•Airline: Air France
•Lat: 59.90361
•Lon: 10.88953
•Alt: 4450 Feet: (1356.36 m)
•Speed: 236 knots (437 km/h)
•Angle: 29 deg
•Radar: ENGM •From : Paris, Charles De Gaulle (CDG)
•To: Oslo, Gardermoen (OSL)

Det er helt greit - men hvor får han mine signaler fra ??? Jeg leverer til en Svenske som har www.flygradar.nu/flygradar og ingen andre.

Flightradar24.com er Flygradar.nu i ny drakt.

Flygradar.nu blev idag Flightradar24.com
Ny design, ny domän, engelska istället för svenska, samma funktioner.
Vi hoppas få fler internationella radars med engelska istället för svenska.

Wizard,
Wow, en bra side ble enda bedre. Takk for engasjementet og efforten som legges ned i denne siden!

Stian1,
Om du klikker på radar-fanen på flightradar24.com - så ser du at det er en SBS-1 ved ENZV...

Radarvirtuel synes nå å ha inkorporert flightradar24's data - kommer det snart andre veien også?

Det ser heller ikke ut til å være noen delay lenger ... og det ses fly både i Kanada og i Florida ..

Last edited:
Back