Fly, Pils og Trivelige Trøndelag

Jens W

ScanFlyer Crusty
Fly, Pils og Trivelige Trøndelag

Det begynner vel å bli tide med Fly & Pils i Trondheim igjen?
Keepin' it simple, og satte opp fire datoer i midten av November - 2 onsdager og 2 fredager.

http://www.doodle.com/rsncintv95589zeb

(Så får vi heller ommøblere datoene om det skjærer seg helt)

Lar pollen gå en uke eller tre - god tid ennå :)

Re: Fly, Pils og Trivelige Trøndelag

Lar pollen stå åpen en uke eller to til før vi spikrer dato.

Kunne vært hyggelig med en prat om FLY -
Finnes det noen i miljøet som er interssert i annet enn: "jeg har vært på månen" ?:)

Ok da! :)
Onsdag 13. spikres herved.
Vil herrene ha matforgiftning på Graffi, eller holder det med Naboen som vanlig? :)

Kanskje vi skulle satset på litt mat.....Hva sier herrene...?

Denne posten har kommet litt under min radar. For min del kan vi gjerne ta en matbit, men om stemningen går for flytende mat, er jeg sevfølgelig rede for det óg :)

Ok da! :)
Onsdag 13. spikres herved.
Vil herrene ha matforgiftning på Graffi, eller holder det med Naboen som vanlig? :)

Om det ikke er helt krise, så melder jeg en liten sjanse for at det dukker en Bergenser opp her også. Jeg er muligens i Trondheim denne dagen, og da kaster jeg meg med i så fall. Må uansett stå på standby siden det er en viss sjanse for at planene endrer seg igjen innen da.

Om det ikke er helt krise, så melder jeg en liten sjanse for at det dukker en Bergenser opp her også. Jeg er muligens i Trondheim denne dagen, og da kaster jeg meg med i så fall. Må uansett stå på standby siden det er en viss sjanse for at planene endrer seg igjen innen da.

Det hadde vært veldig hyggelig - håper du får det til!

Hva blir det til med tid og sted? :fly
Siden det ikke var helt store ropinga etter mat så tenkte jeg naboen.
(Som jeg ikke får tak i for å reservere bord, prøver igjen i dag)

Jeg må dessverr melde avbud. Kommer meg ikke unna møte.... :-(

Siden det ikke var helt store ropinga etter mat så tenkte jeg naboen.
(Som jeg ikke får tak i for å reservere bord, prøver igjen i dag)
No success, men vi er såpass få at å leve litt farlig og kan vel satse på at de har plass til 4-5 stk.

Nada tid spikret, så jeg møter opp 19 as usual :)

Da ble det som jeg fryktet. Jeg kommer meg ikke herfra Narvik før på fredag, så det blir nok ingen Bergenser blant dere denne gangen.

Back