LN-FHU Superflyer 17 Aug 2017 #1 Fly & Øl Trondheim Hei folkens Som topic sier er det på tide med litt prat og drikke. Ligger info også på naboforumet : HER To valg men bestemmer ett over helga-29/8 eller 30/8. Stedet blir som vanlig Work-work , nederst i Munkegata-bord er allerde reservert. MØT OPP !!!
Fly & Øl Trondheim Hei folkens Som topic sier er det på tide med litt prat og drikke. Ligger info også på naboforumet : HER To valg men bestemmer ett over helga-29/8 eller 30/8. Stedet blir som vanlig Work-work , nederst i Munkegata-bord er allerde reservert. MØT OPP !!!
LN-FHU Superflyer 22 Aug 2017 #3 Re: Fly & Øl Trondheim Da er dagen satt til onsdag 30/8 - fra kl 18:00. Bord er reservert på Frode/InsideFlyer/Flyprat Møt opp med godt humør !!
Re: Fly & Øl Trondheim Da er dagen satt til onsdag 30/8 - fra kl 18:00. Bord er reservert på Frode/InsideFlyer/Flyprat Møt opp med godt humør !!
Jens W ScanFlyer Crusty 22 Aug 2017 #4 Re: Fly & Øl Trondheim Tidligvaktuke. Men kommer innom og sier hei (og tar et par pils)
T ToreD Flydiot Medlem 22 Aug 2017 #5 Re: Fly & Øl Trondheim Åsså på bursdagen min[emoji4] Er i Oslo da, så får ikke deltatt dessverre Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Fly & Øl Trondheim Åsså på bursdagen min[emoji4] Er i Oslo da, så får ikke deltatt dessverre Sent from my iPhone using Tapatalk
LN-FHU Superflyer 28 Aug 2017 #6 Re: Fly & Øl Trondheim Det nærmer seg folkens....møt opp med godt humør
VC-10 ScanFlyer Crusty Medlem 28 Aug 2017 #7 Re: Fly & Øl Trondheim Jeg er av alle ting et møte på Byneset da Sent fra min G8231 via Tapatalk
LN-FHU Superflyer 30 Aug 2017 #8 Re: Fly & Øl Trondheim En påminnelse for mye er bedre enn ingen påminnelse