Fly&Øl, Oslo, fredag 20. april - Cafe Sara/Tilt

fluxie

Flyprat fusentast
Medlem
Fly&Øl, Oslo, fredag 20. april - Cafe Sara/Tilt

Hei gode flypratere.
Someone og fluxie i samarbeid med Flyprat har gleden av å presentere årets første Fly&Øl(tm).

Bord er reservert på Cafe Sara fra kl 17 og begynner med mat og drikke der. Etterhvert er planen å bevege oss mot Tilt for flipper og mer påfyll i glasset
http://www.cafesara.no/

Ta med godt humør, flyinteressen, og alle de flotte bonuskortene ;)
Påmelding skjer i denne tråden.

Hilsen Someone&fluxie

Påmeldte:
Someone
fluxie
Robbiedeluxe
Commuter
fnate
LCH
Storg
PC
Scanflyer
GinTonic
Martin
Fellowship
Halvorsn
Jcnorway

Stand by
gabroboston
Ezp1
Daniel92
LN-KEH

Last edited by a moderator:
Re: Fly&Øl, Oslo, 20. april

Jeg kan godt settes på standby foreløpig. Har veldig lyst, men må få klarert litt fra fra jobb først.

Så sannelig min Fnat, det passer utmerket. Kommer fra HKG kvelden før så jeg og elefanten stiller glade og med kjempejet-lag.

morro.

Mye mulig at jeg kommer.

Ellers kan det godt mulig bli et treff her i Sandefjord i løpet av våren/sommeren.
Med Dakotatur m.m. Kommer med mer info når min Dakotakontakt kommer tilbake med mer info når den tid kommer.

Dette var interessant. Har ikke vært med på sammenkomst i regi av flyprat før og denne gangen ser det ut til at jeg har tid. Når er programmet klart og evnt. påmeldingsfrist?

Når er programmet klart og evnt. påmeldingsfrist?

Tja, når vi finner ut hvor vi skal være ;) Ingen påmeldingsfrist, men greit å vite så tidlig som mulig så vi vet hvor mange vi må reservere plass til

Jeg vil gjerne komme!
Men må ha fri fra jobben først! Skal se hva jeg får til :)

Flere steder i nærheten; Rice Bowl, Santinos, Baltazar, Thai-mat, Café Sara etc.

Vi kunne jo også hatt en offisiell Shuffle Board konkurranse? Star Alliance vs. oneworld/SkyTeam? :)

Da er bord bestilt på Cafe Sara. Møtes der fredag 20 fra klokken 17:00.

http://www.cafesara.no/

Etter at og drikke der, er planen å ta turen videre til Tilt for å se hvem som er best i shuffle board og flipper. Vel møtt for de av dere som kan og vil :)

Last edited:

Helt greit for en dorfgutt som meg... Har blitt kjent med Oslo etter disse møtene...;)

Hei, melder meg på jeg også. En gang må jo være den første til å se folket IRL..

Back