Fly&øl - Oslo fredag 19/4 17:00 - Crow Bar

Re: Fly&øl - Oslo fredag 19/4 17:00 - Crow Bar

Trond, jeg kommer tidligere for å få Berlin tips..

Er det mulig og melde seg av, jeg må desverre på jobb ser det ut til

Er det mulig og melde seg av, jeg må desverre på jobb ser det ut til

Ja, vi opererer med fleksible billetter, og som flyselskapene overbooker jeg da vi aldri har hatt 100% oppmøte på våres fly&øl ;)

Ingen penalty da ...
Jeg sa jo i det minste ifra så da kan jeg kankje bruke den nestegang.

Må dessverre til Stavanger på jobb, men håper jo på å returnere til hovedstaden etterhvert. Så da ser det ut til at det blir delayed arrival...

Det blir dessverre ingen gris siden de var fullbooket i forhold til det, så får klare oss med vanlig meny. Og så får griseriet selv :p

For de som kommer sent så gir jeg beskjed hvis vi etter en stund beveger på oss

Det er en viss mulighet for at jeg kaster meg på standby i siste liten. På torsdag vet jeg mer.

Hva blir kompensasjonen for overbooking av gris? Følger de EU direktivet?

Hm, fikk «ordre» på jobben i dag om å reise til Edinburgh i morgen ettermiddag på en to dagers audit (festlig). Prøver å få dette utsatt til mandag/tirsdag i neste uke, noe som hadde passet veldig bra forsåvidt siden jeg uansett skal være i Oslo ons-fre neste uke (jobb det også). Går dette i orden så tenker jeg at jeg reiser til Oslo allerede på fredag og da kan man jo være med på fly&øl faktisk, om dere slipper inn «arabere» som ikke har vært med på dette før (på kort varsel). Vet dette etter møte kl.0800 i morgen tidlig.

Det hadde for min del vært hyggelig å treffe andre forumister.

Reiser uansett via Oslo da det var det resiebyrået vårt foreslo (Norwegian), alternativene er vel via London eller Amsterdam.

Mvh
Fjordheim

Noen må vel være der for å "forsvare" Avinors nylogo-sløsing. For en slik oppgave får jeg sikkert tilogmed avspasering av sjefen.

Er der noen som er der før 17, så skrik ut! Jeg slutter på jobben 14 og pga avtale dagen etter, blir det neppe å dra jobb-hjem-ut-hjem, men heller jobb-cowbar-hjem.

Regner også med å være ferdig i sentrum rundt 14, og ser ingen grunn til å reise oslo rundt tur/retur frem til 5. Stiller gjerne på et Fly&Øl vorspiel :drink

For de som kommer før, så står bordet i mitt navn, så bare forsøke å ta det, selv om der er reser ert først fra kl17

For de som kommer før, så står bordet i mitt navn, så bare forsøke å ta det, selv om der er reser ert først fra kl17

"Jeg skal ha bordet til Someone" :lol:

Kos dokka, æ kanke bli me, æ ha kvældsvakt..

Jeg håper jeg kan komme innom en tur. Er utenbys på et møte i på dagen, og litt usikker på om logistikken går i hop.

Beveger meg fra Akersgata i retning Cow Bar ved 14 tiden. Tar en sen lunsj på Fiskeriet, og tar det derfra... Er ikke "formelt" meldt på, så jeg får finne meg i å sitte alene i baren når alle har kommet. :drink

Back