• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Fly&øl Oslo 10/5 kl 18

Re: Fly&øl Oslo 10/5 kl 18

Ja apropos ja... Jeg er firm nå. Ikke tentativistisk

Da er det bekreftet bord på Maschmanns Brasserie kl 18 på lørdag. Selv om Skøyen ikke er midt i smørøyet så er det 5 minutter med tog fra sentrum

Det er jo også mulighet å møtes til en førdrink i nærheten eller et annet sted for de som har lite å gjøre den ettermiddagen

Hei,

jeg er dessverre nødt til å melde avbud. Ettersom andre avtaler i Oslo ble utsatt kan jeg dessverre ikke forsvare å fly fra London bare for å drikke øl - selvom det er veldig fristende ;)

Neste gang er jeg med, uansett hva!

En liten ting på siden - jeg tror ikke Maschmanns Brasserie tar Amex, det gjør hvertfall ikke mathallen. Forhåpentligvis setter ikke redusert bonusopptjening noen demper på stemningen, hehe.

Last edited:

I'm in! Er nok på plass i 17 tiden, så en øl først er ikke å forakte

Hei,

Sett meg på bekreftet litt utpå kvelden. Skal løpe Holmenkollstafetten først, og med sen start så blir det ankomst på Fly&øl først litt utpå kvelden (kanskje rundt kl 20). Tar kontakt med arrangøren for å sjekke status når jeg nærmer meg ankomst.

Hovedkontoret er riktignok på Skøyen, men skal ikke påberope meg å være kjent der allikevel... Jeg møter opp der det er øl jeg..

Hei,

Sett meg på bekreftet litt utpå kvelden. Skal løpe Holmenkollstafetten først, og med sen start så blir det ankomst på Fly&øl først litt utpå kvelden (kanskje rundt kl 20). Tar kontakt med arrangøren for å sjekke status når jeg nærmer meg ankomst.

Da er du lagt inn som bekreftet, men i Kjosfastgruppen

Ikke umulig vi har drar videre etterhvert så du får bare ta kontakt for status

Er det noe annet enn Peppes i Karenlyst Alle som serverer øl? Hva med Cafero eller hva den nå heter i Drammensveien (gamle Amfitryon)

Back