• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Fly&øl - Oslo fredag 19/4 17:00 - Crow Bar

Jeg er også med på grisemasakeren.

Re: Fly&øl - Oslo fredag 19/4 17:00 - Crow Bar

Er på jobb i Østfold, men rekker kanskje en øl eller tre på tampen av kvelden, uansett ikke noe Gris-eri på meg. :)

Er på jobb i Østfold, men rekker kanskje en øl eller tre på tampen av kvelden, uansett ikke noe Gris-eri på meg. :)

Og skulle vi gå videre, så får vi legge ut en oppdatering i tråden

Og vi som ikke drikker øl blir visst avspist med springvann. :cry:

Trodde å ikke ha noen alkoholfrie alternativer var et brudd på skjenkebevilgningen.

Nå vet jeg ikke hvilke alkoholfrie alternativer du er ute etter, men jeg vet 100 % sikkert at der har noe mer enn springvann. ;)

Jeg melder meg på til treffet neste fredag, men klarer meg godt uten gris

Dessverre kan jeg ikke bli med paa griseri denne gangen. Avreise ut fra LHR i 3 tiden fredag hjem til Chicago gjoer dette dessverre umulig :(

Sitter bak kassa til 16 den dagen, så lemper nedpå noe mat og burde dukke opp sånn rimelig til 17.
Confirmed og ingen gris

Nå vet jeg ikke hvilke alkoholfrie alternativer du er ute etter, men jeg vet 100 % sikkert at der har noe mer enn springvann. ;)
23828L.jpg

:colgate:

For uinvidde betyr pattegris at det kommer en helstekt gris med eple i munnen som vi selv må partere?
Gjort litt research, grisen kommer på tallerken ferdig partert med grønt og pottit til. Men for de som ønsker å grise kan den og serveres hel.

Tar også minimisspiggy og MOWs lykkepiller, helst i flytende form :p

Kommer nok innom for noen pils etter jobb (har notert det i kalenderen "out of office" ;) )

Er der noen som er der før 17, så skrik ut! Jeg slutter på jobben 14 og pga avtale dagen etter, blir det neppe å dra jobb-hjem-ut-hjem, men heller jobb-cowbar-hjem.

Noen tips til nykommere om hvordan man spotter riktig gjeng i baren? Navnetagger med avtarer?

Tror dere kan oppgradere meg til Confirmed. Kommer imidlertid litt sent.

Back