• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Fly & Øl i Bergen 9. juni kl. 18

Discus

Galley Slave
Medlem
Fly & Øl i Bergen 9. juni kl. 18

Siden ingen lokale tar ansvar så blir det på en søndag:

Fly&Øl på Kontoret søndag 9. juni kl. 18

Kontoret er stolt av å kunne tilby et av byens beste utvalg av Skotsk Single Malt Whisky i tillegg til internasjonalt og norsk flaskeøl. Vi har for tiden ca 70 forskjellige singelmalt og ca 80 typer øl.
Har ikke booket noe bord, regner med at det ikke er noe problem med plass der på en søndag?

Re: Fly & Øl i Bergen 9. juni kl. 18

Hmm, vi er da mange bergensere her... er vi så asosiale? ;)

Passer ikkje for meg denne kvelden da 11 (+7) stk skal piskes til 3 nye poeng. Håper det er bedre muligheter neste gang! :)

Har ikke bestilt noe bord, dukker opp der ved 18-tiden.

Dere som sier dere vil stå på ventelisten eller kanskjelisten får skrive den ut på et passe stort ark og stå på den en plass dere ikke blokkerer inngangsdøren :lol:

Jeg dukker også opp i 18-tiden (evt. noe senere om jeg ikke lander før 17:55)

Et ikke i byen før 21.00 ikveld så må stå over denne.. Ha en fin en ;-)

Da ligger vi an til en "On-time-arrival". jeg har baggen inne i kabinen, så jeg satser på å løpe som en gal for å prøve å rekke SK273. Har sjekket inn, så får vi se. Det burde kunne gå. LN-RCU ser jeg lander rundt 15:30, så den går nok på rute. Jaja, da blir det å snøre jobbeskoene ekstra hardt og gi gass!

Sk273 gikk dårlig. Det ble fjernparkering og buss, og dermed sjanseløst. Nå blir det SK277, så allerede er på plass, så den bør kunne være fremme på tid. Da blir det ETA 18:30 på meg.

Takk for fint lag, vi holdt ut helt til mandag i tilfelle noen etterslengere skulle dukke opp.

Takk for en hyggelig kveld i går! Håper det ikke går for lang tid før neste gang... :)

Back