Fly og r(øl) i Hong Kong?

Re: Fly og r(øl) i Hong Kong?

Dere som har bestilt via Hoteltraveleasy Gold:

Dear Even

As at 29 September 2015, my sole trader business - hoteltraveleasy.com/traveleasy.com.au has ceased to trade and I have now declared myself bankrupt.

All bookings from today that are not yet checked in will not be honoured.

Notwithstanding this, to apply for a full refund of any payments made on your credit card in respect to the bookings, please contact your financial institution.

You can also contact your hotel direct to make further arrangements and for general assistance.

Alternatively, contact the nominated Trustee in Bankruptcy, Mr Andrew Barnden of Rodgers Reidy for further information: rr@rodgersreidy.com.au or call +61 (2) 9262 1894

The fast declining Australian dollar leading to excessive currency losses and competition within the market selling below cost has led to this position.

It is with great sadness it has come to an end.

sincerely,

Keith

Har selv brukt denne siden mye og har fått fantastiske priser. Synd det ikke varte. Jeg har selv anbefalt denne siden flere ganger og jeg håper de av dere som har booket via dem får igjen alle pengene av banken.

Hei

Tar en prat på flyet da?:drink FLyr selv tilbake den 16.

Da skal vi ned samtidig!
Sitter på;
SK484 OSL - ARN 9F
SK963 ARN - HKG 47H

Ser GFL også er på flyet da. vi må jo nesten møtes i loungen ;)

Da begynner det å nærme seg! Skal bli godt med litt varme :D

Er det noen andre som reiser ned torsdag 12. november og som vil være litt sosiale? :)

Til alle dere som er i HK lørdag 5 Des, skal vi sette opp en tid og sted å møtes eller?

Bor selv på Marco Polo i Tsim, så bare si fra så finner på noe sprell?

Kim

Til alle dere som er i HK lørdag 5 Des, skal vi sette opp en tid og sted å møtes eller?

Bor selv på Marco Polo i Tsim, så bare si fra så finner på noe sprell?

Kim

Kunne vært trivelig det. Vi bor vel på Intercontinental... Vi flyr nedover fredag 4.....

Last edited:

Noen som har koll på hvor mange "nerds" det blir I HK den Helga. Vi er vel 2 stk fra Bartebyen, meg selv og Rune, resier ned Fredag. Der er det vel minst en kjenning til som også blir med..

Jeg reiser torsdag 3, og tar første natt i Macau.

Blir til 8 des.

Og er også fra gledens Barteby.. haha. :)

Kim

Då finne dåkke meg i 21H i morgen på ARN-HKG ;)
Reise hjem igjen den 8.nov og venter på OT til å gå gjennom. Krysse fingrene!

Var da så mange som skulle til Hong Kong i November og Desmeber måned ! Men enig med dere, Hong Kong er den mest spennende byen i Asia med både nærhet til Macau, Disneyland og en veldig flott spotter flyplass!

Reiser selv 14-17 November også fra Barteby :)

VirreVapp og jeg reiser nedover den 4. desember, ja, og vi får vel også følge med "CrotchRocket" (insideflyer.no) fra oljebyen.

Vi skulle kanskje bare blitt enige om tid og sted for felles middag, booke bord, og så har vi muligheten til å avtale eventuelle eskapader senere på kvelden mens vi spiser?

Noen med gode forslag til restaurant? Første tur til HK for min del, så føler meg ikke kvalifisert til å komme med forslag. :)

Jeg reiser nedover 4/12 med retur 6.
Er gjerne med på middag, men har ikke mye å bidra med når det kommer til sted.

Bartemann i HK her å. E det nå r(øl) i kveld? Og korr?
Skal også hjem i morgen. Tapte kampen mot OT så blir vel Monkey da.

Hm, er ikke 100% sikkert at jeg rekker turen, så hvis noen vil kjøpe ticketen min, er det bare å sende en PM!

Hallo.

Jeg er på vei ombord til HKG nå! Til Macau i morgen, men er i HK fra lørdag til tirsdag så er med på alt gøy!! Bor på Marco Polo på TST-siden. Dårlig kunnskap om steder dessverre, men er med!

Kim

Stikker på Eastside Tavern i TST og spiser og ser litt fotball.

Om noen er i HK så kan dere jo komme dit.

Kim

Back