Hei og god kveld,
Det står mellom ICON, Langham Place Monkok og Hyatt Regency Tsim Sha Tsui for mitt opphold i HK
i.o.m at vi blir så mange som skal til Hong Kong så legger jeg ut en geocache på min tur 10 september. Så får vi se hvor mange som tar den utfordringenDen blir en liten cache, med liten flyrelatert gave.
Ser Langham ligger på 1453,- (travelpony) på dine dager, syntes det er et meget bra tilbud.
Edit: Hoteltraveleasy har Langham til 1316,- 1-5 oktober.
Har brukt både Travelpony og Hoteltraveleasy mange gangerBegge to er gode etablerte sider med god support. Litt greit er at begge to er "alt inkludert", dvs at man slipper "resort fee" som man kan møte på i enkelte byer i USA.
Travelpony har forøvrig en $35 velkomstbonus dersom du refereres av noen som har travelpony fra før. Hoteltraveleasy has 10% rabatt på alle prisene sine for gullmedlemmer (Du søker direkte på hoteltraveleasy og det tar kun noen timer).
Har brukt både Travelpony og Hoteltraveleasy mange gangerBegge to er gode etablerte sider med god support. Litt greit er at begge to er "alt inkludert", dvs at man slipper "resort fee" som man kan møte på i enkelte byer i USA.
Travelpony har forøvrig en $35 velkomstbonus dersom du refereres av noen som har travelpony fra før. Hoteltraveleasy has 10% rabatt på alle prisene sine for gullmedlemmer (Du søker direkte på hoteltraveleasy og det tar kun noen timer).
Hei og god kveld,
Det står mellom ICON, Langham Place Monkok og Hyatt Regency Tsim Sha Tsui for mitt opphold i HK; ICON ser jo best ut men er litt dyrere enn de to andre, men koster under 2,500 NOK, Langham og Hyatt finner jeg til 7-800 kroner billigere per natt, men ICON ligger der oppe da blant de beste hotellene, noen som har erfaringer fra disse? Langham og Hyatt ser jo også veldig bra ut.
Hotel ICON støttesKul de android telefonene på rommet som man kan benytte gratis til surfing og ringing osv i hele byen.
Og med utsikt rett vei er det rått på kveldene.
Kult vist flere blir med helgen 4-6 desember![]()
Jepp, hva syntes du om Above and Beyond loungen?
Takk for testen av ICON pleier prisen å være rundt 3000 HKD ? synes det var høyt 1300 mer enn Intercontinental Grand Stanford