Fly og r(øl) i Hong Kong?

Re: Fly og r(øl) i Hong Kong?

Hei og god kveld,

Det står mellom ICON, Langham Place Monkok og Hyatt Regency Tsim Sha Tsui for mitt opphold i HK; ICON ser jo best ut men er litt dyrere enn de to andre, men koster under 2,500 NOK, Langham og Hyatt finner jeg til 7-800 kroner billigere per natt, men ICON ligger der oppe da blant de beste hotellene, noen som har erfaringer fra disse? Langham og Hyatt ser jo også veldig bra ut.

i.o.m at vi blir så mange som skal til Hong Kong så legger jeg ut en geocache på min tur 10 september. Så får vi se hvor mange som tar den utfordringen ;) Den blir en liten cache, med liten flyrelatert gave.

Hei og god kveld,

Det står mellom ICON, Langham Place Monkok og Hyatt Regency Tsim Sha Tsui for mitt opphold i HK

Ser Langham ligger på 1453,- (travelpony) på dine dager, syntes det er et meget bra tilbud.

Edit: Hoteltraveleasy har Langham til 1316,- 1-5 oktober.

Last edited:

i.o.m at vi blir så mange som skal til Hong Kong så legger jeg ut en geocache på min tur 10 september. Så får vi se hvor mange som tar den utfordringen ;) Den blir en liten cache, med liten flyrelatert gave.

Ser Langham ligger på 1453,- (travelpony) på dine dager, syntes det er et meget bra tilbud.

Edit: Hoteltraveleasy har Langham til 1316,- 1-5 oktober.

Geo cache i Hong Kong, kult. Travelpony og Hoteltraveleasy har jeg aldri brukt, er de ok? er jo mindre en 4K for tre netter på den siste...men har fremdeles litt lyst på Icon :)

Prisene er jo veldig gode da.

Når det er sagt så er jeg dømt til å tape en hver konkurranse som har noe som helst å gjøre med stedsans og gjøre ;) ("Du er flink til å bestille flybilletter, hotell osv., men neste gang må du bestille leiebilen i mitt navn" fikk jeg nylig slengt til meg av en ung ingeniør...hmmmmf).

Mvh Fjordheim

Har brukt både Travelpony og Hoteltraveleasy mange ganger :) Begge to er gode etablerte sider med god support. Litt greit er at begge to er "alt inkludert", dvs at man slipper "resort fee" som man kan møte på i enkelte byer i USA.

Travelpony har forøvrig en $35 velkomstbonus dersom du refereres av noen som har travelpony fra før. Hoteltraveleasy has 10% rabatt på alle prisene sine for gullmedlemmer (Du søker direkte på hoteltraveleasy og det tar kun noen timer).

Last edited:

Har brukt både Travelpony og Hoteltraveleasy mange ganger :) Begge to er gode etablerte sider med god support. Litt greit er at begge to er "alt inkludert", dvs at man slipper "resort fee" som man kan møte på i enkelte byer i USA.

Travelpony har forøvrig en $35 velkomstbonus dersom du refereres av noen som har travelpony fra før. Hoteltraveleasy has 10% rabatt på alle prisene sine for gullmedlemmer (Du søker direkte på hoteltraveleasy og det tar kun noen timer).

Hei igjen,

Tusen takk for tipset (ene), dette skal jeg sjekke ut i morgen tidlig.

Mvh Fjordheim

Kan jeg referere til deg da for å få velkomstbonusen på 35 dalar?..... :)

Hei og god kveld,

Det står mellom ICON, Langham Place Monkok og Hyatt Regency Tsim Sha Tsui for mitt opphold i HK; ICON ser jo best ut men er litt dyrere enn de to andre, men koster under 2,500 NOK, Langham og Hyatt finner jeg til 7-800 kroner billigere per natt, men ICON ligger der oppe da blant de beste hotellene, noen som har erfaringer fra disse? Langham og Hyatt ser jo også veldig bra ut.

ICON er svært svært bra!!!!

Har testet det selv, her: http://bonusfeber.no/hotel-icon-hong-kong/

Hotel ICON støttes :) Kul de android telefonene på rommet som man kan benytte gratis til surfing og ringing osv i hele byen.
Og med utsikt rett vei er det rått på kveldene.

Jeg endte opp på Conrad, der det er sommer tilbud nå.

ICON er svært svært bra!!!!

Har testet det selv, her: http://bonusfeber.no/hotel-icon-hong-kong/

Aner ikke hvordan jeg har gått glipp av den testen din av dette hotellet Fnate, trodde at jeg hadde fått med meg det meste på bonusfeber, men veldig gøy å lese da. Jeg bestilte dette hotellet i forrige uke, gikk for Club room (ikke noe større rom, men flere fordeler).

Interessant konsept dette, eid og driftet av Hong Kong Polytechnic University, så de fleste som jobber der er studenter. Samtidig så definerer de dette som et slags hotell laboratorium; dvs. teste ut nye konsepter osv., gleder meg til 4 dager i Hong Kong.

Her et lite intervju med hotellsjefen; https://www.youtube.com/watch?v=ZUgOSaFALrg

Last edited:

Hotel ICON støttes :) Kul de android telefonene på rommet som man kan benytte gratis til surfing og ringing osv i hele byen.
Og med utsikt rett vei er det rått på kveldene.

Jepp, hva syntes du om Above and Beyond loungen?

Takk for testen av ICON pleier prisen å være rundt 3000 HKD ? synes det var høyt 1300 mer enn Intercontinental Grand Stanford

Husk å sjekke pris på Orbitz med promokode.
TzBLRTg1.jpeg

Takk for testen av ICON pleier prisen å være rundt 3000 HKD ? synes det var høyt 1300 mer enn Intercontinental Grand Stanford

NOK 2,700 per natt for Club room på hotellets hjemmeside akkurat nå (oktober), ca NOK 2,100 for samme størrelse rom, men ikke Club rom

Mini Fly&Øl i HK torsdag 6/8:

Vi oppdaget at jeg og @Reidar ankommer Hong Kong omtrent samtidig på torsdag, så vi avtalte en liten fly og øl. Jeg møter Reidar på hotellet hans, men jeg regner med å slepe han med ned til en av pub'ene ved starten av Avenue of the Stars

Dag: 6/8
Tid: Circa 14:37
Sted: Bulldogs (med forbehold om endringer)

Bare å henge seg på om noen andre er i området. Jeg har også planer om en øl på Island Bar på Lamma før kvelden er over. Med forbehold om at man rekker siste ferge tilbake.

Back