Fly og r(øl) i Hong Kong?

fluxie

Flyprat fusentast
Medlem
Fly og r(øl) i Hong Kong?

Hei. SAS har salg fra nå til klokken 2400. 2999 til Hong Kong.
Jeg tenkte at vi på sparket burde ta en samling i HK for de som er interesser.
Jeg foreslår torsdag til søndag, men også fredag til søndag funker.

Er det noen interesse for dette?

Jeg har satt opp en "Doodle" slik at folk kan legge inn sin interesse, og hvilke datoer som passer. Dersom det ved 21-22 tiden er nok interesserte, så kan vi vurdere å booke.

http://doodle.com/y7pz7vad4igtayez

Hva synes dere? Fly og (r)øl i Hong Kong?

Thomas

Re: Fly og r(øl) i Hong Kong?

Jeg booket til denne prisen allerede 11.30 i formiddag, etter tips fra forumet i Bonusfeber.no. Min Hong Kong-weekend blir 30.10-2.11 (fredag-mandag), altså ingen av alternativene i din "doodle".

Jeg har også booket allerede: 10-14 september (Åpningsflighten!) og 12-27 november.

Hei. SAS har salg fra nå til klokken 2400. 2999 til Hong Kong.

Jeg tenkte at vi på sparket burde ta en samling i HK for de som er interesser.

Jeg foreslår torsdag til søndag, men også fredag til søndag funker.

Er det noen interesse for dette?

Jeg har satt opp en "Doodle" slik at folk kan legge inn sin interesse, og hvilke datoer som passer. Dersom det ved 21-22 tiden er nok interesserte, så kan vi vurdere å booke.

http://doodle.com/y7pz7vad4igtayez

Hva synes dere? Fly og (r)øl i Hong Kong?

Thomas

Har alt booket (forrige tilbud) for 12.-15. November [emoji2][emoji2]

Ideen er god, men september og oktober som er satt opp som alternativet er for tidlig på høsten. Det er fortsatt for varmt og vått. Si heller desember.

Ideen er god, men september og oktober som er satt opp som alternativet er for tidlig på høsten. Det er fortsatt for varmt og vått. Si heller desember.

He he... Dette er jo tullball, med mindre man er spesielt redd for varme.

I desember risikerer du å sitte med votter på utserveringen. Hvis du er skikkelig uheldig da. Akkurat som du risikerer å sitte i 45 grader og pøsregn i dagevis i September. Hvis du er skikkelig uheldig.

ELLERS: Fett forslag. Hadde tatt turen om jeg hadde tid.

Last edited:

Jeg booket meg en tur; fredag 4. des. østover, med retur søndag 6. des. Ekstremturisme med ca 25 timer på bakken. :)

3.053,- NOK gir 12195 EB-poeng. Godt innenfor gitt dagens opptjeningsregime.

Hmm - et kjapt hopp til HK i slutten av september er ikke umulig. Opptjening av 4 400 points gir det også om jeg søler vekk rundt regnet 35 000.- THB på reisen. (eller om jeg bare søler vekk halvparten så mye penger gir det vel samme opptjening, men da uten snutesete i TG-747).

Jeg får med meg VirreVapp på 4. til 6. desember, så om det er flere som sitter med fingeren på avtrekkeren, er det ingen grunn til å nøle.

Jeg er i HK fra 3-8 Des..:)

Klar for en to eller fjorten pils da gitt! Tar Macau fra 4-5, så Marco Polo i HK resten!

Kim

For å oppsumere.
11.09-13.09: McDuck
25.09-27.09: Hickok, RedLine, (Fluxie), (Utenbys)
30.10-01.11: Yeager
13.11-15.11: petter380, McDuck
4.12-6.12: Rune, Kimpe, VirreVapp, Dash, PettR

Last edited:

Den siste returen 6.12. (til tilbudspris) forsvant rett foran øya på meg! Balle!

Back