Fly og øl 14. mai i Oslo

Re: Fly og øl 14. mai i Oslo

Plaza? Scandinavia ligger i et mye triveligere nabolag, og er like sentralt. ;)

Scandinavia havde ikke plads til den specialpris jeg kunne få på Plaza eller Park, så denne gang blev det Plaza.

Og stedet? Oslo Mikrobryggeri har et godt utvalg av eget øl, men ingen mat. Beer Palace på Aker Brygge er også greit. Litt i dyreste laget mht. øl, men pizza fra Peppe's. Lorry med mye øl og god meny. Fins sikkert flere steder.:drink

Og stedet? Oslo Mikrobryggeri har et godt utvalg av eget øl, men ingen mat. Beer Palace på Aker Brygge er også greit. Litt i dyreste laget mht. øl, men pizza fra Peppe's. Lorry med mye øl og god meny. Fins sikkert flere steder.:drink

Gode forslag.
Lompa og Håndverkerstuene har også godt øl, men billig er det ikke.
Mikrobryggeriet er ganske lite, og det pleier være mer eller mindre fullt, vanskelig å få bord til mer enn 3-4 stk.

Umiddelbart vil jeg overlade til de "indfødte" at bestemme stedet. Selv er jeg ikke særligt kendt i Oslo, men håber da på at blive det efter d. 14. maj ;)

Gode forslag.
Lompa og Håndverkerstuene har også godt øl, men billig er det ikke.
Mikrobryggeriet er ganske lite, og det pleier være mer eller mindre fullt, vanskelig å få bord til mer enn 3-4 stk.

Jo, du har rett, Dag. Har vært på Håndverkerstuene kun en gang. Fint sted, men også maten er i dyreste laget. Jeg bestilte en øl uten å spørre om prisen. En flaske som viste seg å koste NOK 207!
Selv holder jeg en knapp på Beer Palace. De har godt med plass oppe. Kanskje mulighet til å bestille bord også?

14. mai passer fint, må kanskje løpe en stafett den dagen, men dette passer fint inn i kalenderen! :-)

Amundsen Bryggeri og Spiseri er et nytt sted i hovedstaden. Og det har fått gode kritikker. Skal se om jeg ikke får prøvd stedet snart.

14.mail blir jeg 39 år (for N`te gang), og det hadde vært hyggelig med en Oslo tur i den forbindelse. Skal se om jeg kan få meg fri fra jobben.

14.mail blir jeg 39 år (for N`te gang), og det hadde vært hyggelig med en Oslo tur i den forbindelse. Skal se om jeg kan få meg fri fra jobben.

Du har ikke mottatt mer enn 14 mail?!? Ojjdå!:colgate:

Jeg håper dere er klar over at dere har valgt en dag som inneholder engelsk FA-cupfinale og senere internasjonal MGP-finale om kvelden?:D:rolleyes:

Jeg vil gjerne stå på standby litt tid til jeg får et par møter avklart. Men det frister dette.

Sånn sett super timing. Da trenger jeg ikke risikere å måtte bli med dama på en eller annen jalla MGP-fest :colgate:

Amundsen Bryggeri og Spiseri er et nytt sted i hovedstaden. Og det har fått gode kritikker. Skal se om jeg ikke får prøvd stedet snart.

Absolutt godkjent! Det er god plass. Servicen er svært variabel, men meget bra tidlig på kvelden. Litt musikk, dessverre, men ikke veldig støyene. Dog tviler jeg litt på maten der - burgerne så trøtte ut, og Fish & Chips, som jeg spiste, var industrimat.

Dog har de "dagens" eller "ukens" øl til en meget symaptisk pris. En flaske Yety Imperial Stout (Great Divide Brewing Company) til kr 49,- var et røverkjøp. :drink

Back