Fly og øl 14. mai i Oslo

FlyHi

ScanFlyer Crusty
Fly og øl 14. mai i Oslo

Jeg har nogle bonuspoint der udløber om få dage og tænke i den forbindelse at booke en tur til OSL i maj.

Er der nogle planer om et fly+øl arrangement i maj eller er der nogle der kunne være interesseret i at vi laver et.

Skal bare have booket flybillet senest 31. Marts.

Deltager lørdag d. 14. maj:

Someone
Tom McNikon
Martin - Standby
fluxie
LN-SEK - standby
PeopleExpress
Imm - standby
FlyHi
gabriboston

Last edited by a moderator:
Re: Fly og øl i maj - OSL

Egentlig bare å sette en dato også se hvem som kommer. Jeg kan PT stort sett alle ukedager frem tilogmed 19 mai

Vi har lavet lidt om i planen, så nu regner jeg med at være hjemme igen fra Mexico omkring d. 9. maj.

Men en dag sidst i maj ville være fint. Jeg prøver at finde en dag at melde ud imorgen når jeg har clearet med fruens arbejdsplan.

BTW: Er der nogle der har en god hotelaftale i Oslo, som jeg evt. kan benytte mig af så hører jeg gerne på PM ;)

BTW: Er der nogle der har en god hotelaftale i Oslo, som jeg evt. kan benytte mig af så hører jeg gerne på PM ;)

Sjekk evt. ut hotell på før du booker billetter fra midt i mai til ut juni kan tidvis være svært vanskelig å få tak i hotell i Oslo. Vi har hatt folk på jobben som har måttet på i Drammen. (Turistsesongen starter opp, og business-sesongen er ikke avsluttet)

Jeg vil gerne foreslå d. 13. eller 14. maj.... Er der nogen af disse der kunne passe nogen?

Meld endelig ud asap - booker flybillet imorgen på en af disse datoer som passer flest...

Om du ser på signaturen til FlyHi, så er han i Mexico fram til den 12. ;)

For min del, passer lørdager best, og jeg har foreløpig ingen planer en eneste lørdag i mai.

når man skriver fra iphone er det ikke signaturer ;)

14. mai er det faktisk en liten mulighet for at også jeg kan komme ....

Re: Fly og øl 14. mai i Oslo

Jeg kan settes på standby. Det er to dager etter at min mor fyller, så det kan hende jeg må spise kake den dagen, men bekrefter litt nærmere.

Da synes jeg tråden skal døpes om siden det blir 14, mai.

Den burde hete: Fly, øl og MGP fest 14. mai i Oslo :colgate:

Så er der booket fly og hotel.

Ankomst med SK1454 kl. 11.30 og rum på Radisson BLU Plaza ;)

Ser frem til at møde alle der har lyst til lidt fly & øl ;)

Så er der booket fly og hotel.

Ankomst med SK1454 kl. 11.30 og rum på Radisson BLU Plaza ;)

Ser frem til at møde alle der har lyst til lidt fly & øl ;)

Plaza? Scandinavia ligger i et mye triveligere nabolag, og er like sentralt. ;)

Back