Originally posted by CK
WOW!! Noteres bak øret - jeg har jo ikke engang SETT en Norseman "live":devot:
Skyways flyr direkte til Vilhelmina fra ARN, så dette ser da ikke helt umulig ut...
Originally posted by CK
Originally posted by GF1
Originally posted by CK
Ikke en gang jeg har sett et Norseman sjøfly TA AV eller LANDE![]()
Eller kanskje jeg så LN-BFE ta av i Odda i 1968, forresten.
Originally posted by LN-MEH
SE-CGM var i Bodø i 1991 ifm. flystevnet som var der da.Flyet var da på hjul etter å ha blitt pensjonert fra sin sjøflykarriere.Men det var tydeligvis bare midlertidig...heldigvis.Men Norseman er et tøft fly uansett om det er på hjul,ski eller flottører...:up:
Originally posted by quarrtsiluni
......Kan bekrefte at LN-BFE var i Odda 1968, så GF husker riktig. Det var Wiggo Norvang som hadde den da. Unge meg (og to andre "matroser") fikk lov å fuel'e den fra jerrykanner, og det ble noen turer både i høyresetet og baksetet. Youngsters - eat your heart out...
Eh,et øyeblikk trodde jeg at jeg ved en feil hadde havnet på "chatten" til NRK2,hva skjer?...Originally posted by ANX
HALLOEN, OLEBNO!
Ikke nødvendig å gå i skyttergraven FØR noen har forstått AT du ER DER!!!
Jeg visste ikke hvem du var da du startet denne tråden. Gimme-a-break, pls!
(Jævlar så hårsåre medlemmene på dette forumet er, da!!!)
Du er tydeligvis en som følger med både på dette og hint. Bless your heart!
Dette forumet er for "spesielt interesserte", og la nå til helsike macho-egoene ligge så det går an å få frem litt faktisk flyinformasjon for oss andre!
Ærru-helt-sløv-eller? START EN TRÅD FOR FLYTREFF I BODØ!!!
Dig ya - skal vi snakke sammen og få flyaktiviteten opp i distriktene?
Jeg påstår at "det finnes småfly i Norges land på tross av, og ikke å grunn av, LT/LV...!
NOW can you relax??? See ya later, navigator!!! :cheers:
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.