chrSVGa380 Flyspotter på SVG 28 Sep 2012 #4,362 Re: Fly-kjedebrev... *A D-ACPQ by Christian Scheie Hein, on Flickr
sirpjalle ScanFlyer Mile High Club 28 Sep 2012 #4,364 Re: Fly-kjedebrev... Fra ur *a til ikke mer *a Spanair - EC-ILH by Pål Leiren, on Flickr
LN-KOG Osapanga chipongwe Medlem 28 Sep 2012 #4,366 Re: Fly-kjedebrev... Gammel stjerne fra den andre siden
sirpjalle ScanFlyer Mile High Club 28 Sep 2012 #4,367 Re: Fly-kjedebrev... LN-KOG, antar at du mente "gammel stjerne fra den andre enden"? Nuvel, her er det en nyere stjerne fra den samme enden
Re: Fly-kjedebrev... LN-KOG, antar at du mente "gammel stjerne fra den andre enden"? Nuvel, her er det en nyere stjerne fra den samme enden
LN-MOW Flyklapper Medlem 28 Sep 2012 #4,368 Re: Fly-kjedebrev... Nok stjerner ... Fra en kanadier til en annen ..
LN-KOG Osapanga chipongwe Medlem 28 Sep 2012 #4,369 Re: Fly-kjedebrev... Til en tredje sirpjalle: Jeg mente akkurat det jeg sa. Referansen var til LN-MOWs bilde. Jeg hadde en litt lite oppdatert nettleser
Re: Fly-kjedebrev... Til en tredje sirpjalle: Jeg mente akkurat det jeg sa. Referansen var til LN-MOWs bilde. Jeg hadde en litt lite oppdatert nettleser
LN-MOW Flyklapper Medlem 28 Sep 2012 #4,370 Re: Fly-kjedebrev... Og vi valser tango'er videre til en fjerde ....
sirpjalle ScanFlyer Mile High Club 28 Sep 2012 #4,371 Re: Fly-kjedebrev... Tidligere C-FDCD hos Can Jet Airlines, siden vi var inne på det Canadiske... Air Baltic - YL-BBP by Pål Leiren, on Flickr Last edited: 28 Sep 2012
Re: Fly-kjedebrev... Tidligere C-FDCD hos Can Jet Airlines, siden vi var inne på det Canadiske... Air Baltic - YL-BBP by Pål Leiren, on Flickr
LN-KOG Osapanga chipongwe Medlem 29 Sep 2012 #4,372 Re: Fly-kjedebrev... Nei, la oss bli kvikk disse grisegreiene og få noe som spiser griser til frokost og fortsatt holde oss til det canadiske. 439 Sqd RCAF var vel de første malte en CF-104 i tigerskjema. Dette er ikke urvarianten, men fra post-unification-perioden.
Re: Fly-kjedebrev... Nei, la oss bli kvikk disse grisegreiene og få noe som spiser griser til frokost og fortsatt holde oss til det canadiske. 439 Sqd RCAF var vel de første malte en CF-104 i tigerskjema. Dette er ikke urvarianten, men fra post-unification-perioden.
sirpjalle ScanFlyer Mile High Club 29 Sep 2012 #4,373 Re: Fly-kjedebrev... Enda en tiger Tiger Airways - 9V-TAN by Pål Leiren, on Flickr
LN-MOW Flyklapper Medlem 29 Sep 2012 #4,374 Re: Fly-kjedebrev... Ikke noen tiger, men den har da noen striper ....
chrSVGa380 Flyspotter på SVG 29 Sep 2012 #4,380 Re: Fly-kjedebrev... Boeing som tar av. 4X-BAU by Christian Scheie Hein, on Flickr