• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Fly-kjedebrev... (egne bilder - del 1)

Status
Not open for further replies.
Re: Fly-kjedebrev...

En annen "kar" med fire.....
LGIR31.JPG
 
Re: Fly-kjedebrev...

Og denne har heller ikke flydd på mange år (og de ser bedre ut forfra Turtle ;))

WR977.jpg
 
Re: Fly-kjedebrev...

Wow, KGL (med flere)! Du har jaggu tatt mange flotte bilder av mye rart! Denne tråden har nå blitt en daglig kaffepausetråd. Helt fantastisk bra!
 
Re: Fly-kjedebrev...

ingen av disse 3 blir å se i lufta på ei stund heller
 

Attachments

  • IMGP1832.jpg
    IMGP1832.jpg
    105.3 KB · Views: 113
Re: Fly-kjedebrev...

Joda, kan nok være enig i det KGL!! Her kan en heller fundere på hvor god plass det er mellom bladene når de roterer...for selv om den ikke flyr kjøres motorne fortsatt og den har vært på taksetur for ikke så lenge siden.

1DSC00529.jpg
 
Re: Fly-kjedebrev...

Men det er noen som flyr med kontraroterende propeller fremdeles, slik som denne

An22_close.jpg


Myyyyyyyyyyye godlyd!!!!!
 
Re: Fly-kjedebrev...

Det samme kan vel sies om denne og......
 

Attachments

  • IMG_3717_DXO.jpg
    IMG_3717_DXO.jpg
    200.7 KB · Views: 85
Re: Fly-kjedebrev...

En litt annen rundell på en P40 Warhawk funne veldig mye lenger vest!
3290545297_ae6d4dbf1b.jpg
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back
Top