LN-MOW Flyklapper Medlem 20 Feb 2009 #1,882 Re: Fly-kjedebrev... Star til Star ... og tilbake til gris ..
LN-KOG Osapanga chipongwe Medlem 20 Feb 2009 #1,884 Re: Fly-kjedebrev... Tommy777 said: Denne har også eierskapet i orden. Min Heineken! Click to expand... Dette sier jo sitt om ditt forhold til luftfart, men hvis du vil drikke industriavfall så værst for deg.... Vi holder oss i Noord-holland
Re: Fly-kjedebrev... Tommy777 said: Denne har også eierskapet i orden. Min Heineken! Click to expand... Dette sier jo sitt om ditt forhold til luftfart, men hvis du vil drikke industriavfall så værst for deg.... Vi holder oss i Noord-holland
LN-KGL ScanFlyer Mile High Club 20 Feb 2009 #1,886 Re: Fly-kjedebrev... Pass deg KOG, har deg leskende på en Heineken jeg Tilbake til Star - en veldig liten stjerne
Re: Fly-kjedebrev... Pass deg KOG, har deg leskende på en Heineken jeg Tilbake til Star - en veldig liten stjerne
Tommy777 ScanFlyer Mile High Club 20 Feb 2009 #1,888 Re: Fly-kjedebrev... En gjeng som ihvertfall glad for å besøke en ny stjerne
LN-MOW Flyklapper Medlem 20 Feb 2009 #1,889 Re: Fly-kjedebrev... LN-KGL said: Min er finere enn din MOW Click to expand... Men min er større!
LN-KGL ScanFlyer Mile High Club 20 Feb 2009 #1,890 Re: Fly-kjedebrev... Kremt, over Skøyen på 4000 fot for litt over et år siden
Tommy777 ScanFlyer Mile High Club 20 Feb 2009 #1,891 Re: Fly-kjedebrev... Mindre buss, ikke over Skøyen, dessverre
LN-MOW Flyklapper Medlem 20 Feb 2009 #1,894 Re: Fly-kjedebrev... Gammelbuss .. på vei i retning Skøyen ..
LN-KGL ScanFlyer Mile High Club 20 Feb 2009 #1,896 Re: Fly-kjedebrev... Gamle busser har det med å havne i Tyrkia Og MOW, det var vel mer i retning Bunnefjorden din buss fløy
Re: Fly-kjedebrev... Gamle busser har det med å havne i Tyrkia Og MOW, det var vel mer i retning Bunnefjorden din buss fløy
LN-MOW Flyklapper Medlem 20 Feb 2009 #1,897 Re: Fly-kjedebrev... Buss, rød og hvit og samme sted som fellowship.... Nå går det litt fort her .... og KGL - den gjorde nok det etterhvert ja!
Re: Fly-kjedebrev... Buss, rød og hvit og samme sted som fellowship.... Nå går det litt fort her .... og KGL - den gjorde nok det etterhvert ja!
Fellowship ScanFlyer Dusty Medlem 20 Feb 2009 #1,899 Re: Fly-kjedebrev... En herlig buss på et sentralt sted
LN-KGL ScanFlyer Mile High Club 20 Feb 2009 #1,900 Re: Fly-kjedebrev... En større US Air i ny-normal-paint