Fly-kjedebrev... (egne bilder - del 1)

Status
Not open for further replies.
Re: Fly-kjedebrev...

jeg tar med denne Short Belfast

Det er mulig jeg ser feil bilde, men jeg ser bilde av en 737NG-vinge postet i samme post som du har skrevet at du har postet en Short Belfast.

Bildet viser også taxebaneskilt for TWY H.

Mente du å poste et annet bilde, eller er det en eller annen logisk tanke jeg går glipp av?

Originally posted by seilfly

Det er mulig jeg ser feil bilde, men jeg ser bilde av en 737NG-vinge postet i samme post som du har skrevet at du har postet en Short Belfast.

Mente du å poste et annet bilde, eller er det en eller annen logisk tanke jeg går glipp av?

Da er det tydelivis en bug i systemet for jeg ser en Short Belfast og ikke noe NG-vinge

Hallooo.... dette er et bilde forum...

Fortsetter med cargo..

Attachments

• air-cargo.jpg
    air-cargo.jpg
    20.3 KB · Views: 106

Kan det være fordi bildet ble postet i en test tidligere i dag (leste den tråden) og at det evt ble slettet av brukeren og at filnavnet internt på forumet ble tilgjengelig igjen? -Og at jeg nå leser det samme filnavnet fra cachen lokalt?

Case solved! Prøvde "F5/oppdater" så fikk jeg opp rett bilde! Fin Short Belfast! :)

Kan det være fordi bildet ble postet i en test tidligere i dag (leste den tråden) og at det evt ble slettet av brukeren og at filnavnet internt på forumet ble tilgjengelig igjen? -Og at jeg nå leser det samme filnavnet fra cachen lokalt?

Mest sannsynlig ja. Vi andre var ikke inne da og fikk ikke NG-bildet i cachen.

Her er en 737NG. Okay, ikke NG. Men det er nesten en Short Belfast i bakgrunnen. :lol:

IMG_3528.jpg

Den eneste logiske tanken jeg hadde har jeg jo beskrevet i billedteksten! Jeg hadde store problemer med å slette postingen med Jetstream 32 SE-LNV etter av jeg ombestemte meg og heller ville linke til kjempen i bakgrunnen av hr. KGL sitt bilde. Derfor tok jeg og lagde en ny posting med et Short Belfast bilde i den. Jeg har bilde av 737NG vinger men jeg kan ikke huske å ha tatt noen bilder av banelys med taksbane H på. Så mange taksebaner har vi ikke i Tromsø (joda vi har TWY Y), og sjelden jeg tar bilder av slikt når jeg reiser rundt omkring i verden.Akkja snart blir det vel et nytt forum har jeg hørt . Kanskje slike mystiske bildebyttinger da blir borte. Ikke for det, men dette er første gang jeg er borti noe lignende.:rolleyes:

Originally posted by valen

Halooo.... dette er et bilde forum...

Hallo, ja det er et bildeforum! Her et et bilde av en 737 (ikke NG!) med striper og uten taksebanelys!

Attachments

• p2140461 edited.jpg
    p2140461 edited.jpg
    76.8 KB · Views: 105

Sa du zoom? Her er I-ZOOM!

Attachments

• i-zoom learjet 35 edited.jpg
    i-zoom learjet 35 edited.jpg
    123.9 KB · Views: 102

Zoom baklengs blir mooz. :D Bildet er tatt fra en ikke ukjent flyplass.

5moose1.jpg

Fortsatt Douglas, eller egentlig ikke.Dette er en Lisunov Li-2P HA-LIQ ex. MN206 c/n 23441206 og flyet er en lisensbygget DC-3.

Attachments

• p7150026 edited.jpg
    p7150026 edited.jpg
    192.2 KB · Views: 101

Nå hadde det vært artig å hive inn et bilde av en HA-LLIK, men vi er ikke en sånn side, er vi vel? ^_^

1soladakota.jpg

Status
Not open for further replies.
Back