• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Fly-kjedebrev... (egne bilder - del 1)

Status
Not open for further replies.
Re: Fly-kjedebrev...

Mer nese..


IMG_0239.jpg


(Et av mine ytterst få forsøk som spotter..:rolleyes: )
 
Re: Fly-kjedebrev...

Og da var vi tilbake til DY igjen..... :rolleyes:
 

Attachments

  • _mg_5796_2.jpg
    _mg_5796_2.jpg
    108.3 KB · Views: 117
Re: Fly-kjedebrev...

Her er 'broren' - klar til aa frakte meg til OSL.
 

Attachments

  • kkt.jpg
    kkt.jpg
    69.2 KB · Views: 113
Re: Fly-kjedebrev...

Fortsetter med nok et rødt fly:
 

Attachments

  • p5310028 edited 90.jpg
    p5310028 edited 90.jpg
    156.8 KB · Views: 107
Re: Fly-kjedebrev...

XX496.jpg


ATPen skulle egentlig blitt Jetstream 61 - her er en Handley Page HP-137 Jetstream T1 med Astazou XIV-motorer
 
Re: Fly-kjedebrev...

Jeg tar med denne Short Belfast fordi det står en Short Belfast i bakgrunnen på LN-KGL sitt bilde lenger opp, XR371. Dette en av disse som fikk en sivil karriere etter at deres korte militærtjeneste hos RAF var over.G-BEPS ex. XR368 "Theseus" c/n SH.1822 på besøk i Alta i 1988.
 

Attachments

  • short belfast edited.jpg
    short belfast edited.jpg
    152.9 KB · Views: 16
Re: Fly-kjedebrev...

Originally posted by seilfly

Mener du at du har postet noe annet en en vinge av en 737NG?

Hva mener du egentlig med det? Fant du ikke noe bilde å gå videre med, ble det for vanskelig med Alta og Belfast? I øyeblikket er det mest 737 (inkl. NG) og DASH-8 (inntil nokså nylig inkl. Q400) av rutefly som er å se på min lokale lufthavn...:smile2
Men det er mulig jeg misforstod deg her, men hvis du vil kan jeg nok grave fram et vell av 737NG bilder.:wink
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top