• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Fly evakuert på Gardermoen

Re: Fly evakuert på Gardermoen

Syntes nesten jeg ser spor av at Airwolf har begynnt å arbeide (?) hos Dagbladet , de har jo ikke vist særlig interesse for hverken luftfart, eller SAS tidligere.

Men nå var vel dette mer et SGS , enn et SAS Braathens problem ? , for SAS Braathens eier vel ikke SGS, det gjør vel SAS , som også eier SAS Braathens.

/G

Merkelig at en voksen person kommer seg ombord uten å ha billett. Kan av og til ha forståelse om et barn klarer det..... Av og til virker det som om folk er livredd for ikke å komme med flyet.
...men kan forstå dem også. Søndag ble jeg tatt av et fly og måtte vente på neste.

Originally posted by DY
Søndag ble jeg tatt av et fly og måtte vente på neste.
Og hva hadde du gjort for å fortjene det?

og dette kunne man lese på BAKSIDEN av VG idag :) Merkes at Airwolf har tatt overgang til Dagbladet :)

Originally posted by LN-KOG
Originally posted by DY
Søndag ble jeg tatt av et fly og måtte vente på neste.
Og hva hadde du gjort for å fortjene det?
Ingenting. Sjekket inn i god tid, men hjalp ikke siden det hadde blitt "teknisk" på flymaskinen som egentlig skulle fly, og de hadde vært nødt til å sette inn et mindre fly med færre seter. Ikke gjort noe galt, bare min flaks som vanlig.....

Spørsmålet er; kommer SGS' ledelse til å innse at de likevel trenger mer enn en person i gate for å ha kontroll...?

, mener dog å ha set noe om at [SAS]Crew igjen skal bistå i gate på InterScand.

Originally posted by P.A. VIKING
, mener dog å ha set noe om at [SAS]Crew igjen skal bistå i gate på InterScand.

SAS danmark vet jeg har skrevet et skriv til sine crew at de skal opp.

Back