Hva slags vin har de hos Elia? Eller er det like greit å ta bilen? #metaxaerikkemingreie
Hva slags vin har de hos Elia? Eller er det like greit å ta bilen? #metaxaerikkemingreie
Det samme lurte jeg også på, for jeg har bare lyst på vin.
Ikke noe mat?
Formen kjennes bra ut for tiden og bedre blir den nok utover uken. Det betyr at jeg kommer på lørdagen. Toget fra Kongsberg har ETA 15:04 på Lillestrøm Hauptbahnhof så jeg er på restauranten noen minutter etter det.
Jeg må ta litt forbehold om at det ikke dukker opp noen medisinske utfordringer i uken som kommer som gjør dette vanskelig.
Deltakerlista i post #1 er oppdatert etter beste evne. Hvor mange skrotinger har bookingansvarlig i Bongo meldt til restauranten? Er vi innafor?
Men de klarer nok 2 til, så lenge de bruker Sterilan.
Her må noe ha gluppet, jeg er med! Kan godt ta et tak med Sterilan hvis det må til. Spørs om det kanskje blir med et par krykker også (operasjon i benet), men de klarer seg uten servering.
Da melder jeg min ankomst også![]()
Kompis av meg som eier sjappa. Vi får plass uansett sa han
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ha ha.Bra. Sender han en melding nå etterpå jeg.
Blir jo den festen dette her.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.