Fly & Brunch i Lillestrøm lørdag 7 Mai kl 15:03

Re: Fly & Brunch i Lillestrøm lørdag 7 Mai kl 15:03

Ser ut til at bookingfingeren vibrerte såpass kraftig over booking-knappen til Greenstar. Så ser ut som jeg jammen dukker opp jeg også.

Kommer Mythos, kommer jeg!

Mythos tenker jeg, er det en ny Maskot (bamse) som jeg ikke har fått med meg. Men så ser jeg at det er noe som Fnate snakker om.
Jeg har ikke peiling på hva en Mythos er, og jeg har også søkt på Martin sin Google og ikke noe svar der heller.

Faktisk en mulighet for at jeg klarer den …. Tentativ.

Da har jeg sikret meg rom på Scandic Lillestrøm. Da tror jeg sannelig at jeg at jeg tar sjansen på å oppgradere meg til 'Klar som et egg'.

Lander fra nord ved totiden og må nok bli plukket litt i nesa før jeg kommer, så mulig jeg blir litt sen. Hold maten varm og øllen kald.

jeg håper jeg kan klare å få dette med meg. Legene har forespeilet meg at jeg kan delta på slike ting så lenge jeg føler meg i form til. Så jeg håper og tror at jeg skal få det til. Det blir dog fly uten øl med alkohol da jeg har total forbud mot alkohol i 6 måneder.

Jeg har i utgangspunktet booket siste flyet hjem fra Oslo på lørdagskvelden. Men det går allerede 20:25. Men billetten er fleksibel. Hvordan har de tidligere brunsjene i Lillestrøm vært? Pleier det bli "sent"?

Heisann,
Da ser det ut til å bli tur med Tiger Moth 7 mai før lunsjen. Hvis interesse for tur si ifra så kan jeg melde piloten. :)

Ha en fin dag!

Jeg har i utgangspunktet booket siste flyet hjem fra Oslo på lørdagskvelden. Men det går allerede 20:25. Men billetten er fleksibel. Hvordan har de tidligere brunsjene i Lillestrøm vært? Pleier det bli "sent"?

Det varierer litt. Noen reiser hjem klokken 17.07 mens andre knapt kjenner hverandre igjen kl 23. M.a.o litt opp til den enkelte.

Det varierer litt. Noen reiser hjem klokken 17.07 mens andre knapt kjenner hverandre igjen kl 23. M.a.o litt opp til den enkelte.

Det best er jo at uansett når du dra så kjenner du flere enn da du kom…(gammelt ordtak fra Ris)

Det best er jo at uansett når du dra så kjenner du flere enn da du kom…(gammelt ordtak fra Ris)

.. og om du kjenner færre når du drar enn når du kom, så har nok noe gått veldig galt...

Det nærmer seg litt, men ikke sikkert enda at jeg får rotet meg over dammen og til møtet på Lillestrøm.
Kjører ID på AA over dammen og ID på SK fra LHR til OSL 7. Mai med ankomst 13:30.
Hører maske påbudet er forlenget til 5. Mai.:cry:

Har problemer med mitt Telenor kontant kort.
Prøvde å ringe nummeret fra USA, men ikke svar. Har lagt inn 300 kroner for å holde det gyldig, men har ikke vært brukt siden siste Norge ferie August 2020.
Noen som kan ringe 970 90 149 og høre om det er voice mail..?
Kan ikke ringe Telenor for det er Palmesøndag og dem stenger 1500.
Kan heller ikke logge inn på kontoen min for koden sendes til det Norske nummeret, som jeg ikke vet er i live enda, eller ikke.:headbang

Nåja, kanskje er det enklere løsninger nå for tiden, det Norske SiM kortet har vært hode pinne siden jeg fikk det i 2015.
Kanskje skal jeg bare bruke SKYPE på wifi i Norge, får se..

Hører maske påbudet er forlenget til 5. Mai.

Ikke lengre maske til/fra London og Oslo (fløyet i går), så da er det i så fall en AA eller USA’sk greie.

Nummeret var opptatt og kom bare opp som «call failed», så funker tydeligvis ikke.

Ikke lengre maske til/fra London og Oslo (fløyet i går), så da er det i så fall en AA eller USA’sk greie.

Nummeret var opptatt og kom bare opp som «call failed», så funker tydeligvis ikke.

Ok, takk for at du prøvde, jeg ante at det var ugler i mosen ja..:cry:
Sendte email til Telenor og forklarte hvor landet ligger. (Utflyttet Nordmann med sporadisk besøk i Norge, hvorfor kan jeg ikke beholde nummeret og SIM kortet? Makan...)

Maske ja, det er USA flyene som er strenge på det.
Flyr kun hvis jeg får C/J Class og satser på å sove meg over dammen med ullteppe trukket opp over hodet og maske litt på halv 12.
Det er 18 seter ledig i Business på turen som går 5. Mai fra MIA, 777-300.
Rimelig bra sjanse, får krysse fingrene og be til Odin.:cool:

Det er USA som har regler om maske på flyplasser og fly til/fra/i USA uavhengig av selskap og destinasjon

Det nærmer seg litt, men ikke sikkert enda at jeg får rotet meg over dammen og til møtet på Lillestrøm.
Kjører ID på AA over dammen og ID på SK fra LHR til OSL 7. Mai med ankomst 13:30.
Hører maske påbudet er forlenget til 5. Mai.:cry:

Har problemer med mitt Telenor kontant kort.
Prøvde å ringe nummeret fra USA, men ikke svar. Har lagt inn 300 kroner for å holde det gyldig, men har ikke vært brukt siden siste Norge ferie August 2020.
Kan ikke ringe Telenor for det er Palmesøndag og dem stenger 1500.
Kan heller ikke logge inn på kontoen min for koden sendes til det Norske nummeret, som jeg ikke vet er i live enda, eller ikke.:headbang

Nåja, kanskje er det enklere løsninger nå for tiden, det Norske SiM kortet har vært hode pinne siden jeg fikk det i 2015.
Kanskje skal jeg bare bruke SKYPE på wifi i Norge, får se..

Hvilken Mobil Leverandoer bruker du ? Vi har Verizon og betaler USD 10.00 pr.dag for ubegrenset text/sms, telefon bruk (selv hjem til USA) og noe Data (nok i grunn) faar en SMS naar jeg krysser grensen (selv til Canada som er naerme) helt utmerket naar vi seiler i grense land.

Hvilken Mobil Leverandoer bruker du ? Vi har Verizon og betaler USD 10.00 pr.dag for ubegrenset text/sms, telefon bruk (selv hjem til USA) og noe Data (nok i grunn) faar en SMS naar jeg krysser grensen (selv til Canada som er naerme) helt utmerket naar vi seiler i grense land.

Har T-Mobile.
Ser ut som jeg kan betale 35 daler for å bruke USA nummeret i Norge for opp til 10 dager.
Er vel en grei løsning, men folk i Norge som skal ringe meg må betale for det. SMS er vel bedre i såfall.

Må melde frafall dessverre.
Noe annet kom på tapetet idag etter en tur til tannlegen.
Skal prøve neste gang.
Takk for invitasjon.:cool:

Back