• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Fly & Brunch i Lillestrøm lørdag 7 Mai kl 15:03

Re: Fly & Brunch i Lillestrøm lørdag 7 Mai kl 15:03

Hva slags vin har de hos Elia? Eller er det like greit å ta bilen? #metaxaerikkemingreie

Hva slags vin har de hos Elia? Eller er det like greit å ta bilen? #metaxaerikkemingreie

Har faktisk drukket noe god Gresk hvitvin der

Fly & Brunch i Lillestrøm lørdag 7 Mai kl 15:03

De mekker sikkert en Athenol Spritz til deg om du spør pent da [emoji1787]

Det samme lurte jeg også på, for jeg har bare lyst på vin.

Formen kjennes bra ut for tiden og bedre blir den nok utover uken. Det betyr at jeg kommer på lørdagen. Toget fra Kongsberg har ETA 15:04 på Lillestrøm Hauptbahnhof så jeg er på restauranten noen minutter etter det.

Jeg må ta litt forbehold om at det ikke dukker opp noen medisinske utfordringer i uken som kommer som gjør dette vanskelig.

Formen kjennes bra ut for tiden og bedre blir den nok utover uken. Det betyr at jeg kommer på lørdagen. Toget fra Kongsberg har ETA 15:04 på Lillestrøm Hauptbahnhof så jeg er på restauranten noen minutter etter det.

Jeg må ta litt forbehold om at det ikke dukker opp noen medisinske utfordringer i uken som kommer som gjør dette vanskelig.

Kanonbra. Da krysser vi fingrene og håper vi sees.

Da ser det ut som jeg kan.

Skal bare finpusse raideren

Deltakerlista i post #1 er oppdatert etter beste evne. Hvor mange skrotinger har bookingansvarlig i Bongo meldt til restauranten? Er vi innafor?

Deltakerlista i post #1 er oppdatert etter beste evne. Hvor mange skrotinger har bookingansvarlig i Bongo meldt til restauranten? Er vi innafor?

Åjåjåj. Takk. Jeg skulle til å skrive en reminder i dag om at de som evt ikke kan allikevel gjerne burde melde seg. Men isteden har det gått motsatt vei. Det er jo strålende.

Jeg hadde opprinnelig booket for 15+Elefant. Men de klarer nok 2 til, så lenge de bruker Sterilan.

UPDATE: Bekreftet 17+Fnat

Last edited:

Her må noe ha gluppet, jeg er med! Kan godt ta et tak med Sterilan hvis det må til. Spørs om det kanskje blir med et par krykker også (operasjon i benet), men de klarer seg uten servering.

Her må noe ha gluppet, jeg er med! Kan godt ta et tak med Sterilan hvis det må til. Spørs om det kanskje blir med et par krykker også (operasjon i benet), men de klarer seg uten servering.

Kompis av meg som eier sjappa. Vi får plass uansett sa han:)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Da melder jeg min ankomst også :)

Se her ja, her renner det på.
Fnate og Elefanten! Nå må dere snart leie hele resturangren :colgate:
Veldig bra, nå får Elefanten nok å gjøre :) Hvilken Elefant :wow:

UPDATE: Stemmer det at det er kommet i 19+Fnat nå??
Det mangler KnutW (med krykker) og fluxie på lista.
.

Last edited:

Han her mangler også ...

a18d41dfb828085f73ef874c6e0c44ba.jpg

Kompis av meg som eier sjappa. Vi får plass uansett sa han:)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Ha ha. :) Bra. Sender han en melding nå etterpå jeg.

Blir jo den festen dette her.

Ha ha. :) Bra. Sender han en melding nå etterpå jeg.

Blir jo den festen dette her.

De Extra Beste festene er jo på Lillestrøm!

Back