Fly & Brunch i Lillestrøm lørdag 7 Mai kl 15:03

Re: Fly & Brunch i Lillestrøm lørdag 7 Mai kl 15:03

Da er det kanskje ikke så langt å ta drosje?
Om dette skulle klaffe for meg så kommer jeg med fly fra USA, tar inn på Park Inn på OSL, kjapp dusj og drosje til Lillestrøm, deretter drosje tilbake og sove av seg jetlagen for så å ta første fly til TRD eller BOO dagen derpå.:drink

Hadde egentlig tenkt å få med meg 17. Mai, men kanskje bedre å være turist på vanlige hverdager.

Hvorfor ta drosje når du kan ta tog?

89 kroner en veg for en 12 minutters togtur. Taxien bruker fort 20-30 minutter, og koster vanvittig mye.

Hmm, eg skal jo dit (Kjeller) på mandagen, dvs sundag. Kanskje allereie burde reist laurdag??

Hvorfor ta drosje når du kan ta tog?

89 kroner en veg for en 12 minutters togtur. Taxien bruker fort 20-30 minutter, og koster vanvittig mye.

Tenkte meg dør til dør.
Aner ikke hvor langt jernbane stasjonen er fra der man skal møtes.
Kanskje må man ta drosje uansett?

Scandic Lillestrøm ligger rett ved togstasjonen. Bare nevner det ...

Tja, kanskje det er en løsning, men liker vanligvis flyplass hoteller, vanskelig å rote seg bort neste morran når man allerede er på flyplassen.
Uansett, når man en sjelden gang er på ferie i Norge, og man skal treffe et så fornemt selskap som dette, så kan man vel tråkke i det og kjøre limo begge veier.
:cool:

Tenkte meg dør til dør.
Aner ikke hvor langt jernbane stasjonen er fra der man skal møtes.
Kanskje må man ta drosje uansett?

Nei. Lillestrøm er ikke store steder. Alt av spisesteder ligger i fin gangavstand fra toget.
Her er f.eks. ruta til et sted vi har møttes et par ganger før:

(Du ser også Scandic nederst der. Klarer du å rote deg bort mellom der og stasjonen er du god)

cf1b7e0f0d5f8a5649eff4788804494c.jpg

Re: Tur med Flyprat/Flypodden til WF-byen Bodø

Jeg har meldt meg på, så jeg blir også med.

Men, jeg kan ikke se at Elefanten, Lillebjørn og Gruffalo blir med.

EDIT: Det er vel aldersgrense på denne turen.

Kamok kommer. Elefanten skal holde seminar for fyrer. Kursavgift 1 krone.

‘Velferdsassistent for nybegynnere’.

Nei. Lillestrøm er ikke store steder. Alt av spisesteder ligger i fin gangavstand fra toget.
Her er f.eks. ruta til et sted vi har møttes et par ganger før:

(Du ser også Scandic nederst der. Klarer du å rote deg bort mellom der og stasjonen er du god)

cf1b7e0f0d5f8a5649eff4788804494c.jpg

Ja da så, ser det nå: Ta toget og spasere noen minutter, god ide.
Vi får se om det blir Scandic eller Flyplass hotell, blir kanskje hipp som happ. :old

Der kom du med noe Martin, bra. Casa mia ristorante.
Dette stedet ser veldig bra ut, jeg viste at det ble noe bedre en Burger King :)

Last edited:

Ja da så, ser det nå: Ta toget og spasere noen minutter, god ide.
Vi får se om det blir Scandic eller Flyplass hotell, blir kanskje hipp som happ. :old

Skikkelig stas om du får dette til å passe altså.

Mat... Etter hvert blir det å booke bord en plass. Det er så mye god mat i Lillestrøm nå etter at vi har "byet oss til" litt. Så det står mellom

Casa Mia - Italiensk
Elia - Gresk (bra gresk)
Americana - Amerikansk

Så komme meg i gang og booke noe nå snart

Har funnet ut at jeg må leve litt før jeg runder 30, så tar sjansen på at man overlever Lillestrøm og sett meg confirmed.

Stemmer forøvrig på Elia når det gjelder mat

Slenger inn en stemme på Elia jeg også.
Ser de påstår de er Lillestrøms beste greske restaurant.

Kamok liker ikke gresk mat.

Hvis Kamok ikke liker det, da må han si hva han liker.

Jeg kjenner ikke noe til disse resturangenre i Lillestrøm.
Men, jeg skal kikke litt inn på de.

Det er jo skikkelig morsomt at så mange er klare for å besøke den fantastiske Deltabyen vår Lillestrøm. Som skikkelig Deltaværing melder jeg meg herved klar som et egg til å møte 1503. Gresk høres supert ut, eventuelt italiensk på Casa Mia?
Håper det er plass til en flytulling til...?

Sent fra min SM-G998B via Tapatalk

Det er jo skikkelig morsomt at så mange er klare for å besøke den fantastiske Deltabyen vår Lillestrøm. Som skikkelig Deltaværing melder jeg meg herved klar som et egg til å møte 1503. Gresk høres supert ut, eventuelt italiensk på Casa Mia?
Håper det er plass til en flytulling til...?

Så lenge du kan love at du er tulling så er det plass. Vi slipper kun inn tullinger.

Så lenge du kan love at du er tulling så er det plass. Vi slipper kun inn tullinger.
Tulling må jeg jo være. Liker å labbe bort til Kjeller for å fly for tusenvis av kroner, til og med uten tak, og håper på å gjenta det til sommeren uten tak. Det er liksom planen for sommeren... Så, jo, litt Tulling er jeg nok. ;)

Sent fra min SM-G998B via Tapatalk

Har arrangør kontroll på deltakerlista/tullinglista i post #1? [emoji6]

Nå har jeg kikket litt på plassering av stedene, vært "på" stedene og studert menyen.

Jeg fikk valgets kvaler. Alt ser nydelig ut. Kan vi ikke prøve alle tre stedene.

Kan vi ikke ta de i denne rekkefølgen:
- Casa Mia
- Eli
- Americana

Så spiser på det første stedet og så går vi til det neste og spiser der o.s.v. :)

Back