• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Flughtinfo, kansje?

Utflyttet

Ute på tur
Hvor langt i forveien kan jeg spørre noen om hva reg som skal fly CPH-SEA den 26. juni, og evt. vet Mr. P A om han skal stake den overen dammen? :)

-A

Replying to Topic 'Flughtinfo, kansje?'

REG er klar rundt kl 20.00 kvelden i forveien.(med forbehold om snag og andre festligheter)

Du vet ikke om du står først opp som gondol-fører på slikt enda? ;)

-A

Eg ?, da tror jeg noen drømmer.... , for å si det slik , er vel nærmere CCSE/SCA/CC_ett_eller_annet enn Pilot !

Det er frua som trekker i uniform her i huset, jeg er bare "rikssynser" innen luftfart, og har vel aldri påstått noen annet ?

Om FBU4EVER skal ratte den , ja det får han selv uttale seg om ....

/Geir

Originally posted by P.A. VIKING

Eg ?, da tror jeg noen drømmer.... , for å si det slik , er vel nærmere CCSE/SCA/CC_ett_eller_annet enn Pilot !

Det er frua som trekker i uniform her i huset, jeg er bare "rikssynser" innen luftfart, og har vel aldri påstått noen annet ?

Om FBU4EVER skal ratte den , ja det får han selv uttale seg om ....

/Geir

Dæng, visste det var noe som skurret i hodet når jeg skrev det der. Da satser vi på at FBU4EVER ha en mening om det før eller siden om han ska lvære gondol-fører.

Jeg burde fornøye min CCNP/DP og, men må bli GIAC-noe først.

-A :)

Back