Noen tips om hva de uten unger på slep bør få med seg i Orlando?
Kennedy Space Center er allerede planlagt.kenedy space center er kult, kona hata det. Klarer du å time med en oppskytning så er det også morro. Fornøyelsesparker er ekstra morro når man ikke har unger men fastpass!![]()
Vannscooter til Bimini? :lol:
Anbefaler en tur til Key West. For å slippe å kjøre selv slik at jeg kunne nyte utsikten tok jeg shuttle ned dit.
Tur med Airboat i alligatorsump ett eller annet sted i Florida er vel også et must som du burde kunne presse inn et sted i planene.
Vannscooter til Bimini? :lol:
Anbefaler en tur til Key West. For å slippe å kjøre selv slik at jeg kunne nyte utsikten tok jeg shuttle ned dit.
Tur med Airboat i alligatorsump ett eller annet sted i Florida er vel også et must som du burde kunne presse inn et sted i planene.
Tiltredes. Men for å nyte turen til Key West, lei en Camaro eller Mustang Convertible for noen dager[emoji41]
Da ble Mustang Convertible booket.. utrolig nok kun $45 pr dag, inkludert forsikring ($0 egenandel) på Sixt
Egentlig passer det veldig bra: Broren min har Mustang (evt Camaro (STAR)) fram til 24. April og skal levere på FLL når de reiser hjem. Regner med det går fint å bare ta over den bilen (etter at den er inspisert).
Hvilke destinasjoner kan man lett få med seg fra MIA uten å måtte kjøre selv om man allerede har fått med seg Miami, Key West og Orlando? St. Augustine er av interesse, men det ligger litt langt unna, 9-10 timer hver vei med tog blir mye lokaltransport for en helg.
Hadde en slik tur ikke for langt fra Orlando, men det er absolutt å anbefale for de som enda ikke har vært med på denslags. Så både slanger og kronodiller.En eller annen rundtur i Everglades kanskje, for å se på alligatorer og andre hyggelige skapninger som vaker rundt der? Finnes helt sikkert noen eller noe som arrangerer slik med transport og overnatting.
Siden det ser ut til at flere selskaper skal fly til MIA bumper jeg denne. Vet at infrastrukturen er veldig begrenset i denne delen av verden, men er det noe mer man kan nå fra Miami med effektiv lokaltransport?