Flightradar24.com i nye klær

Re: Flightradar24.com i nye klær

Ifra FR24 facebook

The issue with the internet connection is solved. However we now have another problem that has to be solved before we launch the site. Right now we have no prediction on when the problem can be solved but we're working on it. We do regular tests, which means the new page sometimes can be up and running in about five minutes and then shut down again.

Da er Flightradar24.com tilbake til ny versjon igjen..

Liker at t.o.m. helikoptere har eget ikon. Denne siden er blitt utrolig bra!!!

All honør til alle involverte.

Nu hoppas vi att allt ska fungera bra!
Version 2 + ny server + 1000 Mbit/s + ny switch = :)

Da kom det oppsatering til iPhone. Ser veldig bra ut, men savner de nye ikonene som man har på datamaskinen i den nye versjonen

Veldig bra nå, gøy å se at man har unike ikoner per flytype. Selvom A346 først så ut som en 4 motors 757 ved første øyekast. Og rundt DXB var det en del feite maskiner.

er det mange som har meldt seg inn i flightdiary enda forresten? Har enda ikke sett noe annet enn "none" under logo`n.. ?

er det mange som har meldt seg inn i flightdiary enda forresten? Har enda ikke sett noe annet enn "none" under logo`n.. ?
Jeg så faktisk en her om dagen som fløy FR til TRF, ellers har jeg ikke sett noen..
Så tjenesten fungerer, den. :)

blir vel fler etterhvert .-) har selv lagt inn flightene mine i mars der, så da er det bare resten igjen :-) hadde vært artig om det etterhvert var mange fler som registrerte seg der.

23lhb48.jpg

Under menyen "Planes" listes det opp Callsign, Hex, Squawk, radar, "Show on map".
Men jeg savner flyets registrering.:(

Vi jobbar på registrering, men det är inte så enkelt som man kan tro. Callsign, Hex, Squawk, radar kommer direkt från flygplanet och finns i "datafeeden".
Reg finns inte utan måste slås upp i en databas. Att göra 1300 uppslag varje sekund är ganska krävande. Vi hoppas lösa det i framtiden.

Har også prøvd den "flightdiary" funksjonen, men fikk den ikke til å virke. La inn flighten jeg skulle være med på forhånd (rutenr, rutetider, selskap, avreisested og ankomststed.) Hva er trikset for at det skal virke da? Må man koble seg opp mot facebook for at det skal virke eller?

r0xyj8.jpg

Flightradar24.com har idag lanserat en ny funktion som gör det möjligt att titta på fly historik från de senaste 14 dagarna.

Back