E Epsilon ScanFlyer Blue 11 Oct 2010 #21 PRO versjon kjøpt. Fungerer som en drøm. Dette er alt man kan ønske seg og litt til. Takk! Appen eter datatrafikk, men det må man regne med Bra man ikke betaler regninga selv..
PRO versjon kjøpt. Fungerer som en drøm. Dette er alt man kan ønske seg og litt til. Takk! Appen eter datatrafikk, men det må man regne med Bra man ikke betaler regninga selv..
G Glenn ScanFlyer Gold 11 Oct 2010 #22 Jess, proversjonen skal aboslutt kjøpes! Henshaw said: De av dere som ikke har fått med dere dette, så skal Norge visstnok ha full tilgang til Market nå! Click to expand... Ja, la merke til det her om dagen. :up:
Jess, proversjonen skal aboslutt kjøpes! Henshaw said: De av dere som ikke har fått med dere dette, så skal Norge visstnok ha full tilgang til Market nå! Click to expand... Ja, la merke til det her om dagen. :up:
Lennart ScanFlyer Rusty 13 Oct 2010 #24 Og hvilke tjenester er ekstra her ? Har nå betalt for den, men får fortsatt ikke opp regs på flightene Har ikke Ipod, men Sony Ericsson Experia
Og hvilke tjenester er ekstra her ? Har nå betalt for den, men får fortsatt ikke opp regs på flightene Har ikke Ipod, men Sony Ericsson Experia
Lennart ScanFlyer Rusty 13 Oct 2010 #26 Mine settings er enable satelitte view follow marked plane show airports show my location show trails Thats it
Mine settings er enable satelitte view follow marked plane show airports show my location show trails Thats it
wizard Radar man 14 Oct 2010 #27 Free appen har 4 settings Enable satellite view Follow marked plane Show airports Show my location Pro appen har 6 settings Enable satellite view Follow marked plane Show airports Show my location Show callsigns on map Show trails
Free appen har 4 settings Enable satellite view Follow marked plane Show airports Show my location Pro appen har 6 settings Enable satellite view Follow marked plane Show airports Show my location Show callsigns on map Show trails
Lennart ScanFlyer Rusty 14 Oct 2010 #28 pro appen burde ha vist reg også Kan jeg få penga mine igjen ?
M meliiis ScanFlyer Silver 14 Oct 2010 #29 Du kan angre kjøpet innen 24t på android market, hvis man ikke er fornøyd.
wizard Radar man 14 Oct 2010 #30 Android Market har som sagt 24h "öppet köp". Men jag hoppas Lennart fick till det?
Lennart ScanFlyer Rusty 14 Oct 2010 #31 Jeg fikk det til, det var den tåmodigheten jeg fikk i posten idag som manglet