Fjelldu og Speedy med LCC-dag!

Status
Not open for further replies.
Hvor ligger det Aberdeen Steak House dere spiste på?

Det heter Aberdeen Angus Steak House og er en ordentlig turistsjappe plassert ved Leicester Square - men de har vel flere restauranter i London.

Takker så mye for en veldig morsom rapport! Det er bra at dere som jobber i flybransjen går litt ut i "felten" av og til også. Og godt at dere ikke måtte betale vanlig fullprisbillett - da hadde tusenlappene fløyet mer enn dere...

1: Takk for det! =)
Kjekt at rapporten engasjerer, og det er nettopp det som motiverer oss til å dele opplevelsene! :)

2: Vi spiste på Aberdeen Steakhouse som ligger ca. 3min gange fra Piccadelly Circus Tube Station, rett ved siden av en TGI Fridays.
Vi hadde ca. 40min på oss i London sentrum, og brukte nøyaktig 28min på hele treretters middagen.

Det ligger faktisk to slike rett ved siden av hverandre ved Piccadilly. Derfra er det kort vei ned til Leicester Square. Aner ikke hvor mange slike det er rundt i London, men jeg teller 9 stk innenfor en knapp km radius fra Piccadilly Square!

Hehe..
..ja, da må jeg nesten se på ett kart hvilken av de vi var ved.
Med mindre det er flere som ligger hus i hus med TGI Fridays har jeg ikke stort flere hint å gi.

Jeg har hvertfall sett en Aberdeen Angus Steak House like ved Paddington Station..

Og, da jeg var i London i høst, tok jeg t-banen til Tottenham Court road, retning fra Marble Arch, og gikk så nedover til høyre i forhold til der jeg kom fra.. Fant først en Aberdeen Angus, men gikk videre for å se om jeg fant noe annet.. Så fant jeg plutselig en til, og gikk inn der.. aner ikke hva det het der, men er ikke umulig at det var i nærheten av Leicester Square.. Spiste også på samme restautant i September 2007, men om det var på en av disse to, aner jeg ikke..

I følge nettsidene deres, finnes de visstnok her og her. Kan godt ha vært disse to jeg var forbi og innom i høst.. Men har som sagt også sett en ved Paddington Station..

Absolutt god mat har de og :)

Jeg har også sett to på hver sin side av Leicester Square. Den ene like ved stasjonen Leicester Square, ikke så langt fra Covent Garden, og den andre like ved Piccadilly Circus. Ganske synlige gjennom de røde lysene.

Naa er jeg ikke helt med... Kjedelig aa ta C til LCY eller LHR gratis istedetfor toerre rundstykker, busstur og betale for slikt roer..

Nei nei nei, gutter..

Haha..
..begynner å bli så vant til å fly C-class nå, så derfor tar jeg bevisst å flyr DY/FR for å vite hvor godt jeg egentlig har det når jeg flyr SK.. ! ;)

Status
Not open for further replies.
Back