Lufthansa og *A med service på linje med LCC
I går kveld snøva det slik i Munchen, at flyet til New Delhi vart forseinka med 2,5 timer. Det medførte at eg ikkje rakk flyet til Hyderabad med JetAirways. (Eg har gjennomgåande bilett)
Etter 4 timer venting ved Lufthansa sin servicedesk, så enda det med at eg måtte kjøpe meg bilett med SpiceJet for å kome fram i dag. Det beste *A kunne komme opp med var seint i morgon kveld.
No set vi seks stykker og venter på at det skal kome nokon å hente oss til eit hotell, så vi får kvile litt. Men, det har gått ein time sidan den meødinga. Og, vi må også legge ut hotellet sjølv.
Så, kanskje får vi det refundert ved å kontakte Lufthansa etterpå.
Dette er kjempekontrast til det som vi venta når vi fekk opplyst på flyet følgjande:
"Ingen uro for fly vidare. Gå til transfer, og der vil nokon stå med nye boardingkort til oss. Vi er eit nettverksselskap, så,vi fiksar alt"
Det er vel ikkje akkurat slik vi ser det vi som set jer og ventar....
I går kveld snøva det slik i Munchen, at flyet til New Delhi vart forseinka med 2,5 timer. Det medførte at eg ikkje rakk flyet til Hyderabad med JetAirways. (Eg har gjennomgåande bilett)
Etter 4 timer venting ved Lufthansa sin servicedesk, så enda det med at eg måtte kjøpe meg bilett med SpiceJet for å kome fram i dag. Det beste *A kunne komme opp med var seint i morgon kveld.
No set vi seks stykker og venter på at det skal kome nokon å hente oss til eit hotell, så vi får kvile litt. Men, det har gått ein time sidan den meødinga. Og, vi må også legge ut hotellet sjølv.
Så, kanskje får vi det refundert ved å kontakte Lufthansa etterpå.
Dette er kjempekontrast til det som vi venta når vi fekk opplyst på flyet følgjande:
"Ingen uro for fly vidare. Gå til transfer, og der vil nokon stå med nye boardingkort til oss. Vi er eit nettverksselskap, så,vi fiksar alt"
Det er vel ikkje akkurat slik vi ser det vi som set jer og ventar....