• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

First class/business med Thai fra Norge (Skandinavia)

Tror de som ville tapt mest på en direkterute OSL-BKK er Finnair, og SAS på sine feedingruter til ARN og CPH. KLM ville nok også merket en nedgang til sør Asia fra Norge. Er overbevist om at Thai ville hatt suksess OSL-BKK hvis de hadde fått codeshare med SAS på den strekningen, med mating inn til OSL osv..
 
Back
Top