Nydelig fly det der ja. Det er blant annet en SAS Braathens-kaptein som eier den (tror kanksje også han var fotografen, mener bildet ble brukt i Flynytt noen nummer tilbake). Så vidt jeg vet er dette den eldste flygedyktige Safiren som finnes.
SE-AUR i Sverige er restaurert og flyr i regi av Aeromuseum. SE-AUR har til og med rekkemotor (deHavilland Gipsy Major), som A'ene originalt ble levert med. Serienummer på denne maskinen er 91-103 (altså den 3. i rekken, foruten prototypen). LN-AAS har serienummer 91-128. Det er visstnok en Safir under restaurering i Brasil (?) som også skal være eldre enn LN-AAS.
SE-AUR er blitt veldig fin, men det blir liksom litt rart med den spisse Gipsy Major-nesa. Men den kler "bilvinduene" bak og den polerte looken veldig godt! LN-AAS hadde ikke hatt vondt av å få fjernet "hi-viz"-feltene og byttet farge på reg-bokstavene, men den er fin for det.