Finnair arrangerer Angry Birds flight

Står framdeles for det jeg skrev - at man trues med deaktivering pga spam, og at man må tigge stemmer fra andre i en konkuranssesetting, er like unødvendig og andre synonymer jeg ikke trenger å breie ut om. Fint du får en "oppreisning" for å ha gått til det - i mine øyne - lavmålet da :thumbup

Står framdeles for det jeg skrev - at man trues med deaktivering pga spam, og at man må tigge stemmer fra andre i en konkuranssesetting, er like unødvendig og andre synonymer jeg ikke trenger å breie ut om. Fint du får en "oppreisning" for å ha gått til det - i mine øyne - lavmålet da :thumbup

Polaris, jeg er helt enig, men det er litt mer rundt dette.
Min bedre halvdel har nettopp flyttet til Sin, og jeg som fattig student har veldig snille Facebook-venner som alle trykket like og hjalp meg bort nå.
Så det var litt mer mening bak det jeg drev med:)

Lol, du har vel ikke en hel flokk sure folk på face nå da? ;) Vel, hva gjør man ikke for å få fly :p Ha en god tur, håper det blir en tr ut av dette!

Og elefanten er stort sett samarbeidsvillig når det gjelder å bli sendt gjennom røntgenmaskinen? ^_^

Joda, det liker alle sammen. Men det hender heller at noen syns det blir litt trangt i kofferten.

Attachments

• IMG_0338.jpg
    IMG_0338.jpg
    58.1 KB · Views: 43
Back