LTH ScanFlyer Gold Medlem 14 Jan 2013 #1 Finnair kom i dag på besøk for å frakte soltørste trøndere til Cancun, Mexico. Maskinen det dreide seg om var Finnairs A330-300 (OH-LTT) Det var det....... Last edited: 14 Jan 2013
Finnair kom i dag på besøk for å frakte soltørste trøndere til Cancun, Mexico. Maskinen det dreide seg om var Finnairs A330-300 (OH-LTT) Det var det.......
KAB Transportfotofil 14 Jan 2013 #2 Dette var fint, L.T. ! Skulle egentlig vært der selv, men er billøs og lat, samt at barnehagen har planleggingsdag i dag. Så jeg prøver igjen neste gang
Dette var fint, L.T. ! Skulle egentlig vært der selv, men er billøs og lat, samt at barnehagen har planleggingsdag i dag. Så jeg prøver igjen neste gang
VC-10 ScanFlyer Crusty Medlem 14 Jan 2013 #3 Artig - jeg var en tur på Østlandet i helga og fikk derfor ikke kommet utover selv, så da får man nøye seg med å se på bilder :fly
Artig - jeg var en tur på Østlandet i helga og fikk derfor ikke kommet utover selv, så da får man nøye seg med å se på bilder :fly
T tmelu Newcomer 16 Jan 2013 #5 Denne har vi 3 dager i uken på OSL, handling og deice. Men det er en 330-200, er det en annen flight mon tro?
Denne har vi 3 dager i uken på OSL, handling og deice. Men det er en 330-200, er det en annen flight mon tro?
Jens W ScanFlyer Crusty 16 Jan 2013 #6 tmelu said: Denne har vi 3 dager i uken på OSL, handling og deice. Men det er en 330-200, er det en annen flight mon tro? Click to expand... Nå har vel ikke Finnair 330-200, så da må det være -200.
tmelu said: Denne har vi 3 dager i uken på OSL, handling og deice. Men det er en 330-200, er det en annen flight mon tro? Click to expand... Nå har vel ikke Finnair 330-200, så da må det være -200.