Finnair ass. Maten sugde på long haul flighten og servicen var helt katastrofe. Men det er liksom allikevel best. litt rødvin er i glasset..
Litt rødvin i glasset..?
Det der er jo omtrent som når Sud står tre timer i passkø, betaler 14 daler for et glass appelsinjuice og bruker to timer på å levere leiebilen men "Jeg elsker USA!"
Nuvel. Stille og rolig aften mellom tujahekkene i østre Asker. Her består dagens problem i at vi får masse vann inn i en vannslange i den ene enden, men ikke noe ut i den andre. Midten er gravd ned... Så da vet man hva man har å gjøre i morgen. God natt!
Senor Sud er jo bare herlig inkonsekventProblemet med Senor Fnat og Senor Sud er at de flyr med totalt feil fly !
Slik skal man ferdes
https://www.youtube.com/watch?v=4PGMiiaU6Tw
Slik skal man ferdes
Litt rødvin i glasset..?
Man får ikke se flyet inne. Det er innsiden av alle fly som er spennende.
Jo mer detaljer jo bedre.
Ohhhh yes. Jeg prøvde å finne en rapport fra turen uten å klare det. Vet du om det var en planlagt stopp (test) på motor 4 eller om den stoppet av seg selv?
God kveld fra Hong Kong. Flott tur over med Finnair. Alle burde reise mer med Finnair. Ringte Storsmurfen på veien og påpekte at vi aldri skulle reise på noen annen måte enn med Finnair. Hun stilte noen urimelige oppfølgingsspørsmål som jeg raskt avfeide... etter en GT og et par glass vin...
Men uansett da, Finnair ass. Maten sugde på long haul flighten og servicen var helt katastrofe. Men det er liksom allikevel best. 3 retters varmt måltid fra OSL-HEL er jo genialt. OG long haul setene... oooooh... det er som å sitte i en Arne Jacobsen stol som har fått veksthormoner. Man kan nesten sitte sidelengs. I tillegg er den helt super å sove i.
På Asia rutene er service litt i hytt og pine. På USA rutene er det bare åjåjåjåj. Men i det store og det hele - Fly Finnair.
Sånn, da fikk jeg ut det. God natt fra Hong Kong. Det er nokså hardt å lande fra long haul hit og bli kjørt rett til jobb. Men nå er jobb ferdig, litt rødvin er i glasset og så er det straks i køya.
Hilsner fra Onkel Reisende Andy
… når den bartenderinnen flippet duden som spurte om Molson (Kanadisk Miller) rett ut over bryggekanten!
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.