• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Default Fin tirsdag

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra kjøkkenbenken hjemme på Ris. Snart klar for en tur til toppen av byen og dagens arbeidsoppgaver. Kan vel bare si at 24-26 grader og sol er mye bedre enn dette været her…men la oss håpe på sol og varme her nord også - snart:-) Ingen store planer for ettermiddagen og kvelden - det kjennes også helt greit.

Mornings fra Hvalstad. Straks levering også L1 til Lysaker. Barn med tidlig trening, så får ta siste møtet hjemmefra. Ha en fin dag.

God morgen fra Skøyen. Vy tar meg til Østfold for å jobbe med en ledergruppe, så blir det sein avgang med DY til TRD for mere sikkerhetsarbeid i morgen. Ha en fin dag!

God morgen fra Ranheim. Her venter vi på motgående tog. Håper å få på plass en kontrakt i dag på jobb også er det et kurs som har frist i dag eller i morgen. Er jo som kjent enklere å passe på andre enn en selv.

God morgen fra kontoret. Trakteren er i gang og det er stor iver her. Shipping-folk drikker mye kaffe og en av gutta er til og med barista så det er mye fine diskusjoner om bønner osv.. VI har nå vært innom ganske mye godt fra Fuglen og and fancy kaffe-merker, men artig nok vinner faktisk Evergooden når den er traktet riktig.

Ble en nydelig 13 kilometer spasertur ned i byen i går for to iskalde pils med en venn som akkurat kom tilbake etter tre uker i distriktet til Ezeiza.

Morn fra Tønsberg. PostNord leverte endelig varene i går ettermiddag, og må si det går vesentlig bedre å lage espresso med espresso, fremfor litt for gammel julekaffe. Med det så er man klar for nok en arbeidsdag

God morgen fra Sandnes. Ble en bomtur til Stavanger i morges da jeg trodde jeg var påmeldt et kurs der i dag. Men det var ikke snakk om noe kurs der i gården. Så da ble det bare å kjøre hjem igjen. Så nå er det en brunsj og litt avslapping før jeg faktisk skal tilbake til den store byen om et par timer igjen for et annet ærend. Og sånn går nu dagene. Ha en fin dag forumister!

Hei hei fra Brussel. En fin men kjoelig morgen fra kontoret, kaffe er drukket og en croissant er spist. Kun arbeid paa programmet idag.

Det er grått på Jæren denne tirsdagen. Ikke ufyselig, bare akkurat grått nok til at jeg helt fint klarer å være takknemlig for innejobb. Da er det bra med kaffe i koppen, podcast i høytaleren, og en fin samling av interessante problemstillinger i tillegg til de vanlige oppgavene. Ha en god tirsdag.

Good Day fra Tananger , hjemmekontor dag denne tirsdagen. Senere styremøte i Flymuseet i kveld.
Ha en fin dag.

God morgen fra en Uber på vei til IGU. I dag går reisen videre til Bogota. Først til GRU med Latam og så videre med Avianca. Den siste er nok overbooket for de sendte melding og tilbød USD790 for å stå over til et annet fly, noe jeg ikke har tid til.

Ha en best tirsdag!

God tirsdag fra hjemmekontoret i Chile. Våknet grytidlig som forventet så da ble det en tidlig treningsøkt. Høstlig ute i dag, men sommerværet skal komme tilbake i morgen. Nå skal det drives litt konsulentvirksomhet og så må jeg følge opp med Hertz som har prakket på meg en haug med forsikringer jeg ikke ville ha og dertil en ganske annerledes sluttpris på avregningen.

G'morgen, ja .. Travel morgen - prøver å fikse noen avtaler neste uke så de ikke blander seg inn i hverandre, og så lenge ingen ønsker å 'samarbeide' blir det litt Bongo ... Men det årner seg sikkert til slutt. I tillegg må bikkjene ha noen vaksiner ...

Sol og fint er det. Roen har senket seg over potteplanten foran vinduet mitt, så enten har fuglene gitt opp eller så er redet ferdig og de har kjørt igang med familieforøkelsen.

Sånn går dagene ...

Back