• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Default Fin tirsdag fra Ris

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen! Kaffe, forum og NRK på i bakgrunnen - blir stort sett ikke bedre enn det…særlig når jeg tilføyer dagens Anthon Berg julemarsipan. Etter drøye 8 timer på toppen av byen venter et besøk hos opphavet. Ha en fin tirsdag du også.

God morgen fra L1. Får vel kontoreres litt i dag også. Med en syk hjemme, blir det bare 50% av treningslogistikken som må ordnes hjemme. Ha en fin dag.

God morgen fra Knausen. Straks ned på julefrokost på skolen til arving #2. Arving #3 er syk men skal klare seg selv hjemme for anledningen. I kveld er det sjømat og kos.

Tidlig morgen fra 1. klasseloungen i MUC
Grei flyvning fra BKK, men ble litt sen da en bagasje måtte tas ut igjen
Bare ett stopp igjen til Oslo og bussen hjem, så får vi se om det blir noen timer på øyet der før en liten treningsøkt i ettermiddag

Gooo'morgen. Så ramte vi atter jumbojetten tidsmæssigt. Den dejlige 7.47. Det er tirsdag og der er kaffe i koppen. I dag står på en del hjemmearbejde, men ellers ønskes i en dejlig dag :-)

Morn fra Tønsberg. Det hjemmekontoreres og så satser man på en dag uten overraskelser eller spenningsmoment. Må pønske ut noe middag, men burde være en overkommelig oppgave

God morgen fra hjemmekontoret. Straks skal jeg konvertere til bortekontor. Blir sunne-sunne-sunne dag i dag med blomkålsuppe eller noe, tenker jeg.

Og så har de vel noe griseri på kantina også.

Ha en best tirsdag

Tisdag även här i Göteborg,

Besök på kontoret för att ordna lite administrativt nu när året börjar närma sig slutet. Får se vad som sker utöver dagen men det blir nog en lång rad med teamsmöten.

God kveld fra det Sørlandske hvor regnet igjen bøtter ned.
Nettopp kommet hjem og fått meg litt mat etter å ha vært igang siden kl 0730 i dag. Nå venter loppekassa og så står den på copy paste i morgen.
God natt!

Back