Morgen fra tannlegekontoret. Fast greie i august og det suuuuger. Selv om det er null hull. Remedier i munnen og styr... og jeg får ikke glansbilde eller plastikkfigur etterpå en gang. Jeg må betaaaaale. AAAAAAARRRGGH.
Forøvrig dobbelt etc!
Du får skaffe deg noen diagnoser så slipper du slike kjipe tannlegeregninger. Det er så kjekt å gå ut fra tannlegen med følgende beskjed fra tannlegen: "Da sender jeg bare regningen til Helfo jeg."
Du får skaffe deg noen diagnoser så slipper du slike kjipe tannlegeregninger. Det er så kjekt å gå ut fra tannlegen med følgende beskjed fra tannlegen: "Da sender jeg bare regningen til Helfo jeg."
God morgen fra Solli plass. Hyggelig med gode hotelldager på tampen av norgesoppholdet. Frokost unnagjort og straks av gårde for litt ærend og en siste runde på Barry’s. innsjekk på LH861/LH510 i boks. 1A på LH510. Det kribler.
Dærscken! Selveste retroen, D-ABYT. Riktig god tur!
Send gjerne en Tripreport, interessant å høre om du opplever det samme som meg, at fronten «flekse-humper» når det er turbulens. Min mistanke er at den er så jækla lang at mye av ristingen skyldes fleksingen i skroget.
Åkkesom, det er bare å nyyyte turen, du blir tatt godt vare på der foran.
God morgen fra Kongsberg. Her er det rolig og fredelig i dag. Kona har dradd på tur og sønnen har kjørt til Bergen. Det går mot en ny cellegift kur nå. Jeg var hos onkiologen for en uke siden og da skulle hun ringe meg om et par uker for å avtale nærmere. Vel, hun ringte i går og vi ble enig om å starte opp allerede neste uke. Denne gangen blir det en mye mildere form en sist så forhåpentligvis slipper jeg unna de verste bivirkningene.
Jeg ryddet konotret mitt for et par uker siden, noe som resulterere i 3 esker med bøker som ble bragt hjem (til kjerringens store fortvilelse). Jeg får vel begynne å sortere litt i dem få bøkene på plass i bokhyllen. Det var forøvrig en stor mengde med bøker som også havnet i cotaineren for papiravfall.