Fin søndag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Fin søndag:-)

God morgen fra kjøkkenbordet hjemme på Ris. Kaffe, forum og fredagens D2 er dagens første kombo. Siste dag av ferien del 1 - skal bli helt greit å jobbe litt igjen nå. Ha en herlig søndag!

Re: Fin søndag:-)

God morgen fra tbanen. En dagvakt venter. Om vakten i dag blir som gårsdagen blir det veldig behagelig, også på sykehusene er det en del virksomhet som reduseres og tas ned om sommeren.

Sent fra min SM-S911B via Tapatalk

God morgen fra Lillestrøm!
Frokost og straks litt kaffe før det blir en tur til nærflyplassen Kjeller hvor en tur med Cornell er booket. Jada, det er andre gangen med den i år! ;) Åpen cockpit er artig!
Ha en fin en folkens!

Mornings fra Portugal. Ser Iberia etter 1,5 døgn har klart å få kofferten min til LIS. Ikke spesielt sommerlig her nede, men ser ut som været kanskje bedres utover dagen. Ha en fin dag

God søndag fra Majorstuen. Kjenner at det har vært to dager med festligheter. I dag blir det rolig søndag med indretjeneste. Solen skal komme frem etter hvert og da blir det en løpetur. Nyt dagen.

G'morgen fra vestsørøst .. Allerede 25 grader og 93% luftfuktighet ved soloppgang, så det blir nok igjen 35 eller verre .. Behøver ikke å bekymre meg for at vannrørene fryser iallfall ..

Fikk satt ned en rosebusk i går kveld, så det får være nok hagearbeid for helgen.

Pelsdotten fikk en litt avkortet tur, men svetter likevel i hodebunnen, så kan bare tenke meg hvordan det er under pelsen. Men hun ville garantert gått til hun stupte, hvis hun hadde valget. Litt bedre for 'gutta' men de er heller ikke storfans av sommertemperaturene.

Hei fra solveggen. Ble noen fin-fine OBOS-lobster rolls til milosaen i dag og en topptur med junior er allerede tilbakelagt. Mor dro på boble-lunsj med svigermor og renger nok med at alt er klart til grilling med gjester når hun kommer hjem.

God dag fra Sainte Maxime. Frokosten her er stort sett 70% sjokolade og nespresso. Så blir Frokosten lunch. Eller noe. Utsikt fra eggene og rett til St. Tropez.

8de01f4c0408b2bbc4b93628458c4571.jpg

Nå mer svømming og soling.

Andy out

Sent fra min SM-F711B via Tapatalk

God ettermiddag fra Kongsberg.

Her har dagen gått til litt hagearbeid og avslapping. Jeg har også fått litt konsulent bistand fra naboen (som er tidligere elektriker) angående det elektriske anlegget. Vi oppgraderer noen kurser samt får utført noen andre nødvendige forbedringer, med tanke på at vi skal ha inn ny varmepumpe og få oppgradert kjøkkenet på hybelen. Nå ser det ut som vi ha må ha to nye 16A kurser i tillegg til det vi allerede har gjort. Det ser ikke ut til at det blir noe problem å få brukt feriepengene nei.

Back