Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
God dag fra drammen sykehus. I dag skjer det ikke så mye her. Antibiotika ser ut til å virke fint og formen blir gradvis bedre. Planen er å legge nytt dren på fredag og at jeg skal være her til lørdag. Jeg bor like ved helikopterdekk men det er sjelden det lander noe der. Har bare sett et helikopter denne uken. Helikopterdekket er ikke godkjent for SAR queen. Ganske utrolig når de bygger et helt nytt sykehus.
I kveld blir det å se på Brann på fjernsynet og så forhåpentligvis begynne å planlegge cupfinalen i morgen.
Men 7 Fjell Pilsner er virkelig ikke en god pilsner? Etter min smak iallfall.Fikset den for degEllers er det kanskje det beste stedet å drikke øl i Norge? Prove me wrong
View attachment 59736
Personlig synes jeg faktisk de har en meget god pils på fat, langt bedre enn det andre lokale brygget de har på nesten alle sjappene sine. Hadde også en 7 Fjell lys ale og den var virkelig god.Men 7 Fjell Pilsner er virkelig ikke en god pilsner? Etter min smak iallfall.
God ettermiddag fra Kaigaten. Der man drikker 7 Fjell Fløien. Kanskje den beste IPAen der ute?
Semifinale på Brann Stadion på programmet.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.