• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Default Fin onsdag:-)

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Ris. Forum, papiravis, forum og kaffe før turen går opp til toppen av byen. Et årsmøte i reiselivsnorge på Romerike i ettermiddag før dagen avsluttes med et styremøte på Majorstuen….godt med fulladet elektriker. Kjør på!

Morn fra morgensolen på Tønsberg stasjon. Prøver å tine opp etter sykkelturen ned, så passer ekstra godt at Vy spanderer kaffen. Jobbdag i Elvebyen venter og så ser det ut til at man kan sykle hjem i t-skjorte i ettermiddag

Mornings fra L1. På vei for å kontorere litt. Barna var happy for at det endelig var ok for å gå med shorts til skolen. Ryktes det ikke blir fullt belegg rundt middagsbordet, også er det av sted for en bortekamp for eldstemann. Ha en fin dag.

God morgen fra Bergen. Ble en real steak dinner i går og nå er det en del møter, lunsj og herlig kundemiddag i kveld. Kjenner på kroppen at det ble en ganske hurtig tur opp til Fløien i går. Bergen er nydelig når det er strålende vær.

IMG_2776.webp

God morgen fra Hotell Frøya. Ferdig med en lang og god frokost. Her har man besøkt både emballasje- og sjømatprodusenter. Godværet i Trøndelag forsvant omtrent når vi ankom. Kjølig gråvær… Møter her i dag, og til Trondheim i kveld. Ha en finfin onsdag🙂

Hei og hopp fra Lillestrøm. Frisk som en due etter Colombia-syken, men støl i brystmuskulaturen av hosting. Det kan dessverre ikke sies om Prinsessa. Tydeligvis var det smittsomt.

Kan forøvrig varmt anbefale Sofitel i Bogota. Ikke så gæli dyrt, himmelsk seng og grei restaurant. Nabohotellet, Four Seasons, er nok enda bedre og heller ikke så forferdelig kostbart. Men man bor ikke der på jobbreise (når noen ser på).

Her bærer det inn til et regnskapskontor for at Bongo skal doktorere oppdragsgivers 2025 regnskaper. Elefanten har satt på seg lupebriller og admiralhatt og er klar.

Ha en superb onsdag!

God formiddag fra Skaun!

Skyene til TriStar på Frøya har kommet hit også, og temperaturen er igjen nede på en 6-7 grader.

Kontorering hjemme frem til lørdag, da venter Malta igjen.

En litt spesiell situasjon oppsto i det Lufthansen bestemte seg for å kutte TRD (foreløpig sier de, men jeg tror de blir borte...), siden jeg var ombord på den aller første avgangen "inaugural flight" fra MUC-TRD, og ble tatt i mot på Værnes med vannsøyle, to ordførere, bkomster og klemmer. Nå vil tilfeldighetene at jeg også er med det den (foreløpig...) siste avgangen MUC-TRD den 30 April. Jeg lurer bare på, skal jeg slukke lyset når jeg går ut av terminalen?

Kim

God litt over lunsj fra det Sørlandske!
her skinner sola og temperaturen er helt innafor! Nesten sommer jo. Utepilsvær.....
Men dessverre byr dagen bare på kontorering og et årsmøte i kveld. Får håpe været holder til helga, så man kan ta det igjen.....

God morgen fra Chile. Straks i gang med dagens gjøremål som er litt av hvert. Kvelden blir heldigvis rolig. Ha en fin dag.

Her i SC skin sola, og pleiersken har fri. Så inne er det skyet.

Men har bananbrød til kaffen, så det er ikke helt håpløst. :)

Sa jeg banan?

to2.webp

God dag fra drammen sykehus. I dag skjer det ikke så mye her. Antibiotika ser ut til å virke fint og formen blir gradvis bedre. Planen er å legge nytt dren på fredag og at jeg skal være her til lørdag. Jeg bor like ved helikopterdekk men det er sjelden det lander noe der. Har bare sett et helikopter denne uken. Helikopterdekket er ikke godkjent for SAR queen. Ganske utrolig når de bygger et helt nytt sykehus.
I kveld blir det å se på Brann på fjernsynet og så forhåpentligvis begynne å planlegge cupfinalen i morgen.

God dag fra drammen sykehus. I dag skjer det ikke så mye her. Antibiotika ser ut til å virke fint og formen blir gradvis bedre. Planen er å legge nytt dren på fredag og at jeg skal være her til lørdag. Jeg bor like ved helikopterdekk men det er sjelden det lander noe der. Har bare sett et helikopter denne uken. Helikopterdekket er ikke godkjent for SAR queen. Ganske utrolig når de bygger et helt nytt sykehus.
I kveld blir det å se på Brann på fjernsynet og så forhåpentligvis begynne å planlegge cupfinalen i morgen.

Tja SAR går vel ofte rett til Ullevål om det skjer noe på Østlandet. God onsdag fra tbanen. Skal på kveldsvakt og det er det.

Fikset den for deg ;) Ellers er det kanskje det beste stedet å drikke øl i Norge? Prove me wrong

View attachment 59736
Men 7 Fjell Pilsner er virkelig ikke en god pilsner? Etter min smak iallfall.

God ettermiddag fra Kaigaten. Der man drikker 7 Fjell Fløien. Kanskje den beste IPAen der ute?
Semifinale på Brann Stadion på programmet.

Attachments

• IMG_0730.webp
    IMG_0730.webp
    59.6 KB · Views: 10
God ettermiddag fra OSL. Litt sprudlevann i «gullstua» (som jo ikke er det lenger) smakte godt etter en hektisk dag. Snart på vei sørøstover for presentasjon og arbeidsmøter.

Back