Dag 2 forts...
Takket være vår utmerkede spotter-sjåfør gikk ferden direkte herfra rundt plassen til der man kan ta frem kamera og titte på de som står parkert ute på Renton.
Vi var ikke seine med å komme oss ut....
det finnes hus i bakgrunnen der, ja....
Linjenummer 2802, en -800 for Westjet, linjenummer 2799 en -700 for Southwest
og så EI-EBG ferdig malt for Ryanair. På bane 15/33 her har MANGE av de flyene vi kjenner her hjemme hatt sin first flight!
Så kunne vi fornøyde sette kursen for et gatekjøkken og litt mat, fyldigere omtalt i f.eks Martins rapport
Sjåføren vår hadde lyst på mer spotting, og det var det visst noen av oss som hadde også
Eller hadde han vært så lur å leie en bil som alltid finner korteste vei til nærmeste interessante flyplass? (Ja, jeg har prøvd den der overfor familien noen ganger, med vekslende hell
)
I hvertfall ankom vi en passende parkeringsplass ved gjerdet rundt Boeing Field... Alle 3 på en dag! (sukk!!!!! )
Først så vi den ene veien, så så vi den andre veien...
Så lå en med winlgets på innflyging, og vi fikk se vår første standard first arrival at BFI, med kort oppbremsing, så full gass og ny hard oppbremsing. Dette var l/n 2797 for Ryanair
På vei inn mot Seatac, kom FDX med MD-10, og da kan jeg vel rette opp "misforståelsen" fra innflyging CPH, Martin?
Morsomt å lære seg hvor en kan lese av l/n, som her er 2795 for Egypt Air
Så litt lokal trafikk før vi dro, N19 og N791PB, også den med WL
Så til slutt, som en takk til Captain Flanagan, for bøker og CD som har delte ut fra United Arilines til frokosten denne dagen: en 757 over oss mot Seatac
Da bar de inn mot hotellet igjen, et første møte med den hyggelige puben Vons, hvor de hadde en klokke som talte ned hvor mange dager det var igjen til jul...., jeg prøvde bevisst å se andre veien....
Og kveldens siste spisested bød på meget god mat og underholdning
Takket være vår utmerkede spotter-sjåfør gikk ferden direkte herfra rundt plassen til der man kan ta frem kamera og titte på de som står parkert ute på Renton.

Vi var ikke seine med å komme oss ut....

det finnes hus i bakgrunnen der, ja....


Linjenummer 2802, en -800 for Westjet, linjenummer 2799 en -700 for Southwest


og så EI-EBG ferdig malt for Ryanair. På bane 15/33 her har MANGE av de flyene vi kjenner her hjemme hatt sin first flight!
Så kunne vi fornøyde sette kursen for et gatekjøkken og litt mat, fyldigere omtalt i f.eks Martins rapport
Sjåføren vår hadde lyst på mer spotting, og det var det visst noen av oss som hadde også


I hvertfall ankom vi en passende parkeringsplass ved gjerdet rundt Boeing Field... Alle 3 på en dag! (sukk!!!!! )


Først så vi den ene veien, så så vi den andre veien...


Så lå en med winlgets på innflyging, og vi fikk se vår første standard first arrival at BFI, med kort oppbremsing, så full gass og ny hard oppbremsing. Dette var l/n 2797 for Ryanair

På vei inn mot Seatac, kom FDX med MD-10, og da kan jeg vel rette opp "misforståelsen" fra innflyging CPH, Martin?


Morsomt å lære seg hvor en kan lese av l/n, som her er 2795 for Egypt Air



Så litt lokal trafikk før vi dro, N19 og N791PB, også den med WL

Så til slutt, som en takk til Captain Flanagan, for bøker og CD som har delte ut fra United Arilines til frokosten denne dagen: en 757 over oss mot Seatac
Da bar de inn mot hotellet igjen, et første møte med den hyggelige puben Vons, hvor de hadde en klokke som talte ned hvor mange dager det var igjen til jul...., jeg prøvde bevisst å se andre veien....
Og kveldens siste spisested bød på meget god mat og underholdning

Last edited: