Feilmelding på Wideroe.no

Spanair

ScanFlyer Silver
Feilmelding på Wideroe.no

Følgende feilmelding kommer opp når jeg søker etter reiser på Wideroe.no:

Følgende feil har oppstått
Når du kombinerer SAS Braathens med Widerøe og får mer enn tre strekninger totalt så kan denne feilen oppstå. Dette er et teknisk problem vi jobber sammen med våre ulike systemleverandører på å finne løsning på. Inntil videre anbefales at bestillingen deles opp i f.eks to enveisreiser i stedet for tur/retur. Prisene påvirkes ikke av dette. En annen årsak kan være at du forsøker å bestille ungdomsbillett den ene veien og Happy/Flex/Full Flex den andre veien. Årsaken her er at det ikke er mulig å kombinere disse billettypene i samme bestilling. Bestill 2 x enveis om dette problemet oppstår. Om du bestiller for mange personer kan det også hjelpe å bestille for færre personer om gangen om problemet vedvarer. (5685 - 2201)

Spørsmålet blir da: Har du ikke bedre rettigheter når du bestiller hele reisen i en bestilling (gjennomgående billett) enn om du splitter opp bestillingene dine. Du stiller vel dårligere om en flight er forsinka og du ikke rekker neste om du har bestilt hver strekning enkeltvis? Noen som har en enkel løsning på problemet.. :smile2
 
Re: Feilmelding på Wideroe.no

Jo, men jeg tror de ber deg om å bestille den ene veien i en bestilling og den andre veien i en annen.
 
Re: Feilmelding på Wideroe.no

Mnjaha..okay.

Hva om vi skaper en problemstilling med at du bare skal til en destinasjon og å ha f.eks. et raskt møte (la oss si en time) og du skal tilbake ganske kjapt igjen?..:drunk: ;)


EDIT: Å by the way så blir det ikke samme pris med om du splitter opp bestillingen enn om du bestiller alt i ett. Samtlige jeg søkte på ble dyrere enkeltvis..
:angry:
 
Back
Top