Spanair
ScanFlyer Silver
Feilmelding på Wideroe.no
Følgende feilmelding kommer opp når jeg søker etter reiser på Wideroe.no:
Følgende feil har oppstått
Når du kombinerer SAS Braathens med Widerøe og får mer enn tre strekninger totalt så kan denne feilen oppstå. Dette er et teknisk problem vi jobber sammen med våre ulike systemleverandører på å finne løsning på. Inntil videre anbefales at bestillingen deles opp i f.eks to enveisreiser i stedet for tur/retur. Prisene påvirkes ikke av dette. En annen årsak kan være at du forsøker å bestille ungdomsbillett den ene veien og Happy/Flex/Full Flex den andre veien. Årsaken her er at det ikke er mulig å kombinere disse billettypene i samme bestilling. Bestill 2 x enveis om dette problemet oppstår. Om du bestiller for mange personer kan det også hjelpe å bestille for færre personer om gangen om problemet vedvarer. (5685 - 2201)
Spørsmålet blir da: Har du ikke bedre rettigheter når du bestiller hele reisen i en bestilling (gjennomgående billett) enn om du splitter opp bestillingene dine. Du stiller vel dårligere om en flight er forsinka og du ikke rekker neste om du har bestilt hver strekning enkeltvis? Noen som har en enkel løsning på problemet.. :smile2
Følgende feilmelding kommer opp når jeg søker etter reiser på Wideroe.no:
Følgende feil har oppstått
Når du kombinerer SAS Braathens med Widerøe og får mer enn tre strekninger totalt så kan denne feilen oppstå. Dette er et teknisk problem vi jobber sammen med våre ulike systemleverandører på å finne løsning på. Inntil videre anbefales at bestillingen deles opp i f.eks to enveisreiser i stedet for tur/retur. Prisene påvirkes ikke av dette. En annen årsak kan være at du forsøker å bestille ungdomsbillett den ene veien og Happy/Flex/Full Flex den andre veien. Årsaken her er at det ikke er mulig å kombinere disse billettypene i samme bestilling. Bestill 2 x enveis om dette problemet oppstår. Om du bestiller for mange personer kan det også hjelpe å bestille for færre personer om gangen om problemet vedvarer. (5685 - 2201)
Spørsmålet blir da: Har du ikke bedre rettigheter når du bestiller hele reisen i en bestilling (gjennomgående billett) enn om du splitter opp bestillingene dine. Du stiller vel dårligere om en flight er forsinka og du ikke rekker neste om du har bestilt hver strekning enkeltvis? Noen som har en enkel løsning på problemet.. :smile2