• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Feil lasting av en Gemini Air Cargo MD-11

N2630B

ScanFlyer Blue
Hehe. Kom over denne på airliners.net.
Scroll litt ned i tråden for å se bilder..

Sykt at det kan skje egentlig, men selv den beste kan jo drite seg ut en gang iblandt..

Hehe, det er jo kjedelig...

Ikke et helt uvanlig fenomen på MD-11. Lurer på om det er noe med designet jeg :p

Originally posted by ThomAAs

Hehe, det er jo kjedelig...

Ikke et helt uvanlig fenomen på MD-11. Lurer på om det er noe med designet jeg :p

Det er klart det er noe med designet , men det er jo bare det at noen har ikke fulgt prosedyrer i henhold til design og operasjonsbasis.

Likte bildet av de forskremte lastearbeiderne gjennom døren forut på skuta.De fikk seg vel dagens opplevelse vil jeg tro. Eller var det frykten for at de nå fikk en fot i baken etter episoden som gjorde seg gjeldene?:rolleyes:

Originally posted by ENGM RAMP

Det var da ikke uten grunn at LH's MD11 frakter som var her stort sett alltid parkerte med rumpen inn :)

Ok? Heller kanskje oppstillingsplassen utenfor frakt noen grader ned mot taxiway?

Back